Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-26, 17:38   #13
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18099
Standard

V86 svammel

Tänkte stå över luriga V86, 8 lopp är ju egentligen för svårt i min värld. Men kanske gör ett försök likväl. Men flera luriga avd typ 4-6-8.

V86 1) 3 Mily är mitt drag i loppet. Undrar om inte Robban har hittat rätt med hästen som gick bra hos Unter som 4 åring. Per L satt i säcken med krafter kvar senast.
4 Ultra Bright är väl hästen att slå felfri men 50/50 galopprisk. Och Persson måste väl ladda?
5 Wild Love har alltid en pollet till slut.

V86 2) 3 Mister Hercules är väl allas Dunderspik och faller den blir det väl miljoner.

V86 3) 4 Zodiac Dany Grif springer så länge lampan lyser men ibland blir det kortslutning. Står dessutom ganska hårt inne men får ett chansstreck.
5 Speedy Tilly har styrkan som sitt vapen men med tempo på loppet har han en bra slutrökare.
1 Stalldrängen brukar jag inte spela MEN skoryck och spets/ OS läge måste bevakas.

V86 4) 4-6-10 i första hand. Omöjligt att lösa (tycker jag)

V86 5) 4 Honey Mearas. Spikförslag. Bra läge och radar upp 13 tider.
Florist verkar köras prepare’.

V86 6) 2-5-10. Går på ”pocenten” i första hand.

V86 7 ) 1 Iron Vivant och 8 Randemar R.D. tror jag mest på men 9 Zio Tom Jet är ju en meriterad herre och kanske lunkar runt dom.

V86 8) 3 You Could Be Mine och 7 Chablis Ribb i första hand men jag får se vad spelkassan tillåter. Jag är ju som sagt ingen lyckad V86 spelare. Mina 8 rätts rader kan nog räknas på ena handens fingrar men det kan ju bero på att jag inte spelar så ofta. Ha,ha.

God tur alla travtokar.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-08-26 klockan 17:59.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat