V86 svammel
Tänkte stå över luriga V86, 8 lopp är ju egentligen för svårt i min värld. Men kanske gör ett försök likväl. Men flera luriga avd typ 4-6-8.
V86 1) 3 Mily är mitt drag i loppet. Undrar om inte Robban har hittat rätt med hästen som gick bra hos Unter som 4 åring. Per L satt i säcken med krafter kvar senast.
4 Ultra Bright är väl hästen att slå felfri men 50/50 galopprisk. Och Persson måste väl ladda?
5 Wild Love har alltid en pollet till slut.
V86 2) 3 Mister Hercules är väl allas Dunderspik och faller den blir det väl miljoner.
V86 3) 4 Zodiac Dany Grif springer så länge lampan lyser men ibland blir det kortslutning. Står dessutom ganska hårt inne men får ett chansstreck.
5 Speedy Tilly har styrkan som sitt vapen men med tempo på loppet har han en bra slutrökare.
1 Stalldrängen brukar jag inte spela MEN skoryck och spets/ OS läge måste bevakas.
V86 4) 4-6-10 i första hand. Omöjligt att lösa (tycker jag)
V86 5) 4 Honey Mearas. Spikförslag. Bra läge och radar upp 13 tider.
Florist verkar köras prepare’.
V86 6) 2-5-10. Går på ”pocenten” i första hand.
V86 7 ) 1 Iron Vivant och 8 Randemar R.D. tror jag mest på men 9 Zio Tom Jet är ju en meriterad herre och kanske lunkar runt dom.
V86 8) 3 You Could Be Mine och 7 Chablis Ribb i första hand men jag får se vad spelkassan tillåter. Jag är ju som sagt ingen lyckad V86 spelare. Mina 8 rätts rader kan nog räknas på ena handens fingrar men det kan ju bero på att jag inte spelar så ofta. Ha,ha.
God tur alla travtokar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-08-26 klockan 17:59.
|