Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Säger Malmin att han kör i ledningen så kommer Erik att anpassa sig till detta och lägga VG utvändigt, för att sedan försöka brotta ner den till slut, Argbiggan eller BG:s från andra ut är väl dom av övriga som kan ta sig förbi...andas Malmin om släpp, så är det någon av 4 eller 5 som sitter i front och klar fördel ledaren, då spetsstriden inte i det fallet heller, blir utdragen...känns som lås på 1,4 o 5, den "rike" kan plocka med 3 också...sen finns ju några hundra mer eller mindre osannolika scenarier till, som vanligt...
|
Det verkar inte aktuellt att släppa ledningen med Miracle Tile. Malmin säger följande i en intervju med Travronden:
- Jag har visserligen inte kanonkoll på motståndarna, men jag är ganska säker på att ingen tar en längd på oss inledningsvis då hon kan öppna explosivt och snabbt. I tät kommer jag inte att släppa när det nu handlar om kort distans som också är en plusfaktor för henne. Hon kommer att gå optimalt balanserad och jag tycker det ser ut som en passande uppgift och jag är optimistisk.