Visa ett inlägg
Gammal 2020-10-01, 22:38   #4
mr_stylez
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Tycker det ser ut att vara många överstreckade till på lördag, skönt!
Har gått igenom omgången 3 tim nu ikväll och kunnat plocka bort flera betrodda vars procent är alldeles för höga genemot chansen.
Får se hur många av dem som vinner på lör, säkert hälften iaf :P

Nedan följer de jag tar bort pga för hög spelprocent (kan såklart ändras till inlämning på lördag)

1: 12,9. Pokerface alldeles för uppskriven. Drogs iofs bakåt sist men tog ju inget då den väl fick fritt sista 200 heller, hur ska den vinna från spår 12 trots Goop? Nej det tror jag inte på.
9 Duger inte fartmässigt här tror jag. Näst senast spurtade tex nr 7 Pacino Brave ned den med lätthet, tog väl 20 m på den på upploppet bara....

2: 11 (Helt obegriplig procent på den på 3140 gäller det o ha innerspår och vara med där framme, det har Jensa tjatat om 1 miljon ggr och det stämmer) 10 och 8 har liknande procent men är mycket bättre hästar, mer förståeligt på dessa.
Omgångens mest överstreckade, rätt procent här vore väl kanske 3%.

3: Här ligger väl procenten rätt ok tycker jag, ingen speciellt överspelad, kanske 7 Bellfaks då, nästan garantigalopp från det spåret över kort distans..

4: 1 Har visat klar begränsning senaste loppen, håller troligen inte ut 4 från start här och sen kommer säkert 10 farandes med mot spets.. Duger inte till vinst.

5: Man vill ju säga 6an här men den ska såklart vara dunderfavorit.. ändå är procenten i överkant. 75% hade jag absolut kunna köpa men nästan 85... njae.. Jag tar nog med Marcelleria här från perfekt spår, avskydde banan senast vilket Bergh var tydlig med, toppform före dess, mot spets här och släpper, får bra lopp oavsett.

6: Hittar inget spec, mer en del understreckade isf...

7: 1. Ska den verkligen vara andrahandare här? Inte distansgynnad direkt och så ska den först lyckas hålla ut 5 och framförallt 6an, sen ta emot 11an om den är lika bra som sist och även om den sviker har vi 7 som har nått toppform igen, samt 9 10 12 som är erkänt bra kortloppare... Tillåt mig tvivla starkt. 8% ngt sånt är mer rimligt.


Så nu kan ni välja spikar av hästarna ovan 3-4 st sitter säkert =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
qwerta (+10), monimaker1 (+10), asgaya3141 (+10)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat