V86-1) Miriam Håleryd står fint till och har bra chans om hon står på benen. Är inte helt travsäker. Värst emot tycker jag att hästarna 20 m bakom henne är.
V86-2) Vae Victis Club blir omgångens största favorit och stallet är positiva. Har för närvarande med hästarna 1,3 och 7, men får bestämma senare om jag ska gå på spik eller inte. Just nu är systemet för stort och ska bantas lite.
V86-3) Command vinner nog om han håller upp ledningen eller kommer ut snabbt. Inte helt säker på benen och treåringar kan vara lite vanskliga, men jag har den som spik för närvarande.
V86-4) Ett av omgångens två öppnaste lopp på förhand, om man inte spikar Örjan bakom Sidney Celeber vilket jag ska fundera över.
V86-5) Upper Face favorit och första streck. Kommit ner till femtespåret efter strykning. 1,10 och 11 emot vid gardering.
V86-6) Spik på Danilo Brick. Kan nog reglera det här loppet efter behag i spets.
V86-7) Power är bästa hästen och har toppchans om Robban bestämmer sig för att köra till i tid. Många spikar emot och hoppas att Robban kör preparé, medan Gulfstream AM bestämmer i ledningen. Antingen spikar jag Power eller tar två streck. Det blir en kostnadsfråga när det är dags för inlämning.
V86-8) Det andra av omgångens två öppnaste lopp. Det är bara att gasa på, glöm inte Groupie Doll.
Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|