Visa ett inlägg
Gammal 2020-10-31, 10:09   #38
Nobleflash

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 6289
Standard

Mina tankar:

Första loppet är lite halvsvårt men skulle kunna bli enkelt om Royce Rolls flyger till ledningen och BG får bestämma som han vill. Just nu har jag tre streck ifyllt 4, 1 och 12.

Andra loppet. För att känna sig säker bör man nog ta 5-6 hästar. Jag tror mycket på Darah Bibo som ser bra ut för dagen. Låser med Procalate, som står på tur.

Tredje loppet. Hmm. Många bra hästar. Känns som alla kan vinna. Streckar fem stycken. 2, 11, 5, 3 och 7.

Fjärde loppet. Kan det skrälla rejält. Har inte plånboken för det. Tar Baron Frontline och Barnacle som ett lås och hoppas på det bästa.

Femte loppet. Någon av Ingo och Farlander Am BÖR vinna. Är ett rätt starkt lås. Eller ska man välja att ta ställning med 50/50 chans att ha rätt? Jag tar båda och streckar även Eclipse Am till under 1% i dagsläget, från spår 12. Går på samma balans som den vunnit sina 2 senaste segrar på. Adielsson upp på Kolgjini-häst känns intressant. Hoppas det blir hårt tempo och den kommer flygande.

Sjätte loppet. Väljer att inte försöka ta ner månen och spikar Indras Secret. Hoppas Berghs stallform fortsätter och att denna är starkast över 3 varv, felfri. Garderar man känns 1, 5, 11, 12, och 13 mest intressanta. Utan någon inbördes ranking.

Sjunde loppet. Cyber Lane vann detta loppet 2018 och formen verkar vara där. Vinner spetsstriden? Very Kronos är i toppform och har skött sig, men man kan ju inte lita på honom. Racing Mange är en elitloppshäst och kommer från ett formstall. Fått två nyttiga lopp på slutet och är iordning inför detta? 2% just nu. Tar också med Wild Love för jag tycker om hästen mycket. Väljer bort Moni Viking, så den vinner väl.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat