Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-10-30, 22:35   #31
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Farlander AM ger 2ggr på plats(Unibet)...ser inte hur den ska kunna bränna, men trav är trav...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 22:38   #32
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Det brukar vara Jensa som talar emot sig själv men Berglund kan han med
Med tanke på att han spikar Very Kronos från dödens men dissar Farlander Am från samma läge.. Och nu snackar vi 2640m mot mångmiljonärer kontra 2140m i bronsklassen.

Singelstrecken:
7 Very Kronos (V75-7) fick visa sin mycket höga kapacitet vid segern i SM senast och även om han får gå utvändigt om ledaren så tror jag att det är bra segerchans bara han sköter sig hela vägen.

Överspelade:
6 Farlander Am (V75-5) är bra, men det lär vankas ett lopp utvändigt om ledaren och då är det tufft att han ska vara favorit.

Personligen är jag inne på helt tvärtom även om jag helst vill ha tvåhästars i brons..
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 22:51   #33
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Indras S är ju en tråkig favorit(58%), som ska fällas...men är det vettigt?, läget är ju optimalt för denna kuse och lär ju köras framåt, efter en försiktig start...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 23:19   #34
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

I snitt 3 favoriter brukar vinna denna omgång enligt Jens stats. Då är frågan vilka? Tänk på att endast ca 15% av förmodad slutpott är spelad.
Här är mina tankar om vilka som blir favoriter och deras chanser. Jag tror max två vinner..

Avd 1. 5 Royce Rolls Är och förblir favorit imorgon. Bra chans

Avd 2. 10 Darah Bibo Blir förmodligen favorit. Ganska bra chans

Avd 3. 2 Dragster Blir förmodligen favorit. Ganska bra chans

Avd 4. 6 Kurri Jari Boko Är och förblir favorit imorgon. Låg chans

Avd 5. 5 Ingo Blir förmodligen favorit. Ganska bra chans

Avd 6. 15 Indra's Secret Är och förblir favorit imorgon. Ganska bra chans

Avd 7. 6 Cyber Lane Blir förmodligen favorit imorgon. Bra chans

Senast redigerad av KalleKlut den 2020-10-30 klockan 23:22.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 23:25   #35
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Man behöver inte försöka ta ner månen när det är så mycket pengar i 7 rätts potten, men Indras Secret kommer jag försöka fälla iaf.

En annan som jag inte kommer betala för är Farlander An som som kommer vandra utvändigt. Det räcker för mig att fälla.

God tur alla
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 08:00   #36
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Ort: Stockholm
Inlägg: 84
Sharp$: 14
Standard

Tänker spika Ofelia idag. Sedan blir det nog rätt snällt. Hon tuggar ned dom på slutet.
Kilroy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 08:17   #37
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Inte hunnit läsa på i veckan och för trött i går kväll. En första snabb genomgång nu på morgonen fick mig att lägga ett spel. Enprocentaren Jumeirah Boko fick 50 v och 100 plats hos svenska spel till 23/4,60.

- Läget, läget. Spetsgaranti och Jägersro.
-Barfota runt om ffg
- samtliga 5 vinster från spets
- inga hästar som skrämmer 20 meter efter
- rankad etta av travögat och Uhrberg själv har med den på 5 streck på sitt tidningssystem.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 09:09   #38
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Mina tankar:

Första loppet är lite halvsvårt men skulle kunna bli enkelt om Royce Rolls flyger till ledningen och BG får bestämma som han vill. Just nu har jag tre streck ifyllt 4, 1 och 12.

Andra loppet. För att känna sig säker bör man nog ta 5-6 hästar. Jag tror mycket på Darah Bibo som ser bra ut för dagen. Låser med Procalate, som står på tur.

Tredje loppet. Hmm. Många bra hästar. Känns som alla kan vinna. Streckar fem stycken. 2, 11, 5, 3 och 7.

Fjärde loppet. Kan det skrälla rejält. Har inte plånboken för det. Tar Baron Frontline och Barnacle som ett lås och hoppas på det bästa.

Femte loppet. Någon av Ingo och Farlander Am BÖR vinna. Är ett rätt starkt lås. Eller ska man välja att ta ställning med 50/50 chans att ha rätt? Jag tar båda och streckar även Eclipse Am till under 1% i dagsläget, från spår 12. Går på samma balans som den vunnit sina 2 senaste segrar på. Adielsson upp på Kolgjini-häst känns intressant. Hoppas det blir hårt tempo och den kommer flygande.

Sjätte loppet. Väljer att inte försöka ta ner månen och spikar Indras Secret. Hoppas Berghs stallform fortsätter och att denna är starkast över 3 varv, felfri. Garderar man känns 1, 5, 11, 12, och 13 mest intressanta. Utan någon inbördes ranking.

Sjunde loppet. Cyber Lane vann detta loppet 2018 och formen verkar vara där. Vinner spetsstriden? Very Kronos är i toppform och har skött sig, men man kan ju inte lita på honom. Racing Mange är en elitloppshäst och kommer från ett formstall. Fått två nyttiga lopp på slutet och är iordning inför detta? 2% just nu. Tar också med Wild Love för jag tycker om hästen mycket. Väljer bort Moni Viking, så den vinner väl.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 10:15   #39
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

3% överlägsen sist!!!
Reddington, tycker att det lyser form över den kusen. Vann ju plättlätt åkandes sist.
Tror att det blir likadant, eller vad har jag missat med Goops storfavorit.
Kan bli spik idag åtminstone utgång.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 10:41   #40
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 5
Sharp$: 202
Standard

Vad är det för snack jag har missat på Zanna Jet som Matteus skriver om på twitter?

Matteus Lillieborg
” När jag hör snacket på Zanna Jet (V75-5) kan jag inte begripa att hon är spelad till 0! procent. Enligt mig är hon den mest felspelade hästen på V75 i år, kanske någonsin.”
eriks är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 10:52   #41
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Mina drag för omgången:

Spikarna

Avd1) 4 Royce Rolls jänkarbiken åker på , spår 4 och Bg kör till spets resolut. Över kort distans på Speedwaybanan Jägersro med ”nerförsbacke” på upploppet så leder man runt om.

Avd5) 5 Ingo var bra i comebacken senast och även här står spets utskrivet i programmet. Står ruskigt bra inne i klassen och Christoffer Erikssons stallform är god. Dagens bästa spik!

Låset

Jag låser sista avdelningen på tre hästar.

6 Cyber Lane Spetsar och är hästen att slå från ledning. Very kronos måste slå Cyber från dödens om han ska vinna. Problemet är att Very bjuder in speedkulor i matchen om han skulle göra en fantomprestation från dödens...
Är Very så bra idag vinner varken Cyber eller Very idag. Diss på 7 som flera experter lyfter fram idag.

Då garderar jag hellre Cyber med de speedigaste motbuden:

5 Money Viking som gillar den längre distansen och avslutar sylvasst öber ett upplopp. Egentligen är nog loppet stängt på 5,6 men jag skulle gråta ommjag sprack på min favorithäst Wild Love.

12 Wild Love har gång på gång gjort fantastiska lopp .Loppet är ganska ihåligt och skulle 5 & 6 köra slut på varandra så räknas givetvis även Wild Love med vinstchans idag.

Jag låser sista på 5,6,12 och kommer av hela mitt hjärta heja på Wild Love !




Skrällar jag inte vill spricka på:

Avd2) 11 Velegance drogs sist i sista sväng senast men avslutade storstilat

Avd3) 1 Staro Leonardo är väl i grunden bästa hästen i loppet? Men Jockes Stallform och lite flyt med att komma ut från innerspåret så kan det gå vägen trots trolig nåmissad ledning.

Avd4) alla singelprocentare.. för mig dagens skrällopp nr1 och jag heltäcker.


Avd6) finns några godbitar bakom favoritduon 15 Indras Secret och 13 Dortmund.
3 Isco Boko, 5 Digital Crunch, 11 Infinitus och 12 Euskara är alla hästar jag absolut vill ha med på kupongen.


lycka till med spelbesluten i eftermiddag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av Basse den 2020-10-31 klockan 10:54.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 10:56   #42
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet går rätt bra nu men utdelningarna varierar. Valde mellan att spika Indras Secret och Very Kronos på slutet. 36 jackpotmiljoner till sjurättspotten.

1) 4 r5-1 (4 är formstark och Björn tippar sig. Inleder med tråkig spik, vilket ger utrymme för några skrällstreck i andra avdelningar)

2) 2,8,9,10,11,14 r6-12 (detta är ett klurigt stolopp. Treåriga 2 är överspelad och Björn själv ligger ganska lågt. 10 är snabbstartare och har blivit favorit. 14 har formen och får bra position från springspåret. Spelvärt garderingslopp)

3) 1,2,5,6,11 r12-3 (favoriten 5 tröttnade tidigt senast efter flera starka insatser. Har vilat en månad. Trots att Björn tippar sig själv garderas han efter senaste svaga loppet. 2 tar ledningen om Erik vill. Men han har vikit sig därifrån och körs nog i ryggar. 1 från formstall kan leda. Betalar även för 6 och stoet 11 i toppform)

4) 3,5,6,7,8,9,11 r10-1 (favoriten 6 har vilat en månad och är uppfräschad. 7 tar ledningen från springspåret. Detta Klass II lopp skall garderas för här kan skrälla)

5) 2,4,5,6,8 r3-11 (favoriten 6 var bra senast med punka. Skriket 5 visar höstform. Adrian tillhör inte mina favoriter, men 8 var strålande senast på hemmabanan. Tidig till 5 %. 4 vann lätt i enklare omgivning senast efter uppehåll sedan i julas. 2 är ständigt hårt betrodd och satt fast senast med krafter - nu bra spår och streckad till ynka 2 %)

6) 15 r13-3 (stoet 15 är lika tråkig favorit och stark som Susanne Richter. Spik)

7) 5,6,7 r12-9 (6 leder med 7 i lugn "Örjan" dödens. 5 togs hem för två månader sedan till ägaren i Norge. Frågetecken om formen)

Kostar 1575 kronor. Hoppas några på sharps tar hem en del av jackpotmiljonerna och snuvar de tyska robotarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 10:57   #43
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Kopplet h2h som jag lirar idag (b365), var inte svårt att välja idag antingen är jag fel ute eller oddssättarna.

Oman Flax/Hummer Scott 2,15
Africa Bi/Brenda Grif 2,00
Global Undecided/Jula Downton 1,72
High Roller Sox/Kurri Jari Boko 2,40
Buzzer Beater/Neelix 2,00
Guillaume Boko/Dortmund 2,15
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 10:57   #44
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eriks Visa inlägg
Vad är det för snack jag har missat på Zanna Jet som Matteus skriver om på twitter?

Matteus Lillieborg
” När jag hör snacket på Zanna Jet (V75-5) kan jag inte begripa att hon är spelad till 0! procent. Enligt mig är hon den mest felspelade hästen på V75 i år, kanske någonsin.”
Ruskigt snabb ut. Hittar ledningen ofta.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 11:02   #45
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Jag spikar Royce Rolls som jag räknar med tar ledningen och leder runt om, samt Zap di Girifalco som Goop låter väldigt belåten med och som nog är bästa hästen i fältet. Har annars haft spik på Ingo hela veckan, men väljer ändå att dubbla med Farlander AM som är kuskförstärkt.

Lämnade in en sjuling igår enligt följande:

Jägersro - Lopp 5, 1640m Auto
Vinnare:
4 Royce Rolls (2,57)

Jägersro - Lopp 6, 2140m Volt
Placering - Topp 3:
T3 10 Darah Bibo (1,94)

Jägersro - Lopp 7, 2140m Auto
Placering - Topp 3:
T3 2 Dragster (1,96)

Jägersro - Lopp 8, 2140m Volt
Placering - Topp 3:
T3 6 Kurri Jari Boko (1,74)

Jägersro - Lopp 9, 2140m Auto
Placering - Topp 3:
T3 6 Farlander Am (1,82)

Jägersro - Lopp 10, 3140m Volt
Placering - Topp 3:
T3 15 Indra's Secret (1,53)

Jägersro - Lopp 11, 2640m Auto
Placering - Topp 3:
T3 5 Moni Viking (1,61)


Totalodds: 76,23
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td