Visa ett inlägg
Gammal 2020-11-12, 16:13   #7
mackpeter

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Antonio Trot

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Liten rapport om AntonioTrot: jag blev överraskad att han startade igång tävlandet i mitten av oktober ( jag trodde på mitten/slutet av november),. Han har suttit kvar med "alla" krafter kvar i de två loppen han har gjort efter denna långa vila. Nurmos var inne på att han hade varit segerfarlig med lucka i tid sist.
Han gick sitt första jobb i onsdags efter jägers starten och gjorde ett toppintryck. Det är svårt att sia om chanserna på lördag, men tänk på att Very Kronos gick för fullt sist. Nu finns det fler hästar med i loppet som kan vinna, och AT är en av dem. Jag tycker inte att man ska spika Very K som många gärna gör för att göra det enkelt för sig. ( jag blir väl idiotförklarad efter loppet).
Såg först nu, att delägaren till Antonio Trot kommit med en rapport.

Jag bestämde mig direkt efter senaste starten för att strecka Antonio i nästa start oavsett motståndare. Ingves gav honom ett snällt lopp i tredje inner. I sista kurvan hoppade Harran Boko framför och fortsatte hela upploppet ner och över mål.Antonio var irriterad, men ingen gentleman släppte ut honom i andraspår. Han såg ut som en blodtörstig ursinnig tiger över mållinjen.

Kan Kontio få andra- tredjepar ytter är Antonio kapabel att strida om segern till 7 %. Dunderfavoriten Very Kronos har fått tuffa lopp på slutet. Vi håller tummarna för Antonio
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jAnman (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat