Visa ett inlägg
Gammal 2020-11-13, 09:08   #10
MikaF

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 491
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Några spikar och bubblare jag funderar på.
Blir det risigt väder så blir det tufft från ledningen. Bla Nurmos brukar gnälla över att banan inte passar hans stall.
Men jag utgår från fin bana!

Avd 1. 6 Gandalf Jaam eller 3 Timetomakeitrite i spets. 2 Flacco är skrällen.

Avd 2. Tufft för dom på 20 med tanke på propp! Men se upp för 15 Gal Gadot Racing som blir livsfarlig utan galopp. 3 Vanja måste med! Rankar 3, 7, 11, 15, 2, 1

Avd 3. Köper inte 4 VeryKronos till närmare 80% efter två riktigt tuffa lopp. Jag tror att 8 Milligan's School får loppet från 3e utv. Rankar 8, 4, 5, 1

Avd 4. Jag garderar på! Varnar för 15 Global Unspoked. Blir Oskar framdragen så.. Bergh har två på mellanvolten som lär komma i andra spår på upploppet. Rankar 7, 15, 5, 6, 1,

Avd 7. Avslutar med dagens bästa spik! Jag tror inte att Mika Forss med 1 Global Winner klarar av att hålla ut 5 Van Gogh Z.S från innerspåret när R Bergh laddar på (galopp emot) mot ledningen. Skulle båda galoppera vilket inte alls är otänkbart så glöm inte bort 3 Bear Hope som förmodligen får ett väldigt fint lopp..
Tycker själv att Van Gogh är en tveksam spik med 3 galopper på fem senaste. Funderar på att spika emot med 4 västerbo Highscore alt låsa på fyra hästar och då halkar även snabba 1 Global Winner med samt Favoriten som trots allt går felfritt emellanåt samt jätterensaren Rally Hans som kan skrälla vid tempo och klaff.

Senast redigerad av MikaF den 2020-11-13 klockan 09:28.
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat