Visa ett inlägg
Gammal 2020-11-13, 14:26   #14
fweewea

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1949
Standard

Tycker att det ser ganska överkomligt ut, men det svåra är att hitta två bra spikar i omgången.

Avd 1: 10 Kryptonite Hanover. Jag tror att den rundar allt. Mitt bästa spikförslag i omgånden.
Avd 2: 11 Laleh Pellini är bra, men ingen riktigt att lita på. Antingen låser man med 7 Joyful Trix – eller så målar man brett. Men väljer man att gardera så blir det dyrt då det finns många om budet.
Avd 3: 4 Very Kronos är tveklöst bästa hästen, men 76%? Den måste man ju fälla. 1 Mindyourvalue W.F ska med. 5 Antonio Trot ska med. 8 Milligan's School ska med. Sedan är jag inne på att 10 Esprit Sisu kan skrälla härifrån. Räcker det om favoriten kommer bort? Troligtvis.
Avd 4: Ett rätt öppet lopp ändå. 5 Vikens Dome blir befogad favorit och kan vara ett spikbud. Men jag lutar ändå åt att gardera då jag tycker att det finns många fina där bakom. 4 Royal T.N är supertidig. 15 Global Unspoked har jag jagat hur länge som helst. 2% just nu. Vad kan 1 Amiral göra från startvolten? 7 He's Marvelous har två raka.
Avd 5: Ett väldigt öppet lopp och många om budet. Gillar 4 Final Dream. 5 My Dream Art är hygglig. 10 Exclamation Mark ska inte glömmas bort. 8%. 8 Ad Hoc står i 2%. Varför inte?
Avd 6: Här är ett lopp som man egentligen borde ta ställning i, men jag kan inte göra det. Varför? För att man kan få 8 Danilo Brick till 3%. När hände det senast? Sjukt. Jag är inne på att 1 Gardner Shaw tar ledningen och då kommer han nog komma rätt på det. Den jag tror minst på av de tre mest betrodda är 3 Oxidizer. 5 Don't Be Weak, 9 Global Weather och 12 Frodo S ska inte glömmas bort.
Avd 7: Är inne på att ta alla. Är inte sugen på att hålla favoriten i handen till 47% Finns 4-5 högintressanta ekipage här, men det känns som att det kan skrälla rejält där bakom. 7 Betting Rebel till 2% känns tidig. Vad kan 6 Counterfeightr och 12 Balotelli Crown hitta på?

Ja, så vad ska man spika mer än 10 Kryptonite Hanover? Svårt.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat