Visa ett inlägg
Gammal 2020-11-17, 13:19   #38
Gotland
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Det kliar i fingrarna :är det din bedömning Hur duktig är du /ni att köra häst.Ge gärna ett CV så vi kan jämföra!
Nu är vi där igen. Varför är det viktigt hur bra jag (eller någon annan för den delen) är på att köra häst?
Varför tycker du att det krävs för att jag ska få tycka något kring travet eller dess utövare?

Jag saknar fortfarande ditt svar från förra gången den här diskussionen var uppe.

Jag spelade både fotboll och hockey som liten. Får jag tycka något om allsvenskan eller SHL då?
Jag dömde innebandy i div 1 för 20+ år sedan, gör det mig till värdig att ha åsikter om SSL idag eller får jag bara tycka saker om div 5?

Jag har aldrig varit president men har ändå åsikter om hur Trump agerat under sin tid. Får jag det?

Visst, jag köper att det i många fall kommer ganska hårda och ibland onödiga kommentarer kring kuskarnas insatser men var tycker du att gränsen ska gå för att man ska få ha åsikter?

Upplys mig gärna!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+100)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat