Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-11-16, 20:45   #31
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Joakim Wallin ville verkligen inte vinna det där loppet. Har fin lucka i utgången av sista sväng men kör hellre fast sig i rygg ledaren som hade varit chanslös om Wallin gett sin häst chansen. Är kuskar mindre intelligenta i genomsnitt?
Lövgrens bortkörning var inte ens i närheten av denna, och han körde ändå jätte dåligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+5)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-16, 20:46   #32
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Kan bara inte låta bli...

Med tanke på vilka hästar han kom till Mantorp med och vad han själv sa till Widman så utnämner jag Lövgren till kvällens sämsta kusk.
Kan inte stämma. Detta vann Joakim Wallin överlägset.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+5)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-16, 20:56   #33
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 14
Sharp$: 992
Standard

Varför testade inte wallin att vinna..
Hade 2-11 100kr på DD .
Nån som vet oddset på 2-11 stod bara 999.99 på tavlan?
speed305 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-16, 21:48   #34
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4679
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Lövgrens bortkörning var inte ens i närheten av denna, och han körde ändå jätte dåligt.
Det kliar i fingrarna :är det din bedömning Hur duktig är du /ni att köra häst.Ge gärna ett CV så vi kan jämföra!
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-16, 23:31   #35
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Det kliar i fingrarna :är det din bedömning Hur duktig är du /ni att köra häst.Ge gärna ett CV så vi kan jämföra!
Min bedömning är att Lövgren hade en tanke, men det blev riktigt fel. Wallin får nog svårt att sova i natt. Tycker synd om de som spelade han när han inte ens försöker. Speed305 som lirade har all rätt att vara förbannad exempelvis.

Det viktigaste ändå är att man inte är förbannad på dessa personer som privatpersoner utan för att de har haft en dålig dag på jobbet.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-17, 08:51   #36
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 112
Sharp$: 3703
Standard

Kan inte förstå varför ni tycker Jocke körde bort hästen. Kunde väl alla se att han inte hade en chans att vinna från tredje spår i kurvan. Han tog därför en chans invändigt, hästen repade mod på upploppet men luckan uppenbarade sig inte, om den gjort det o han vunnit hade han ju utnämnts till kuskgeni. Sen kan jag väl hålla med på att han inte tillhör den övre delen av kuskeliten. Beror nog mest på att han bara kör egentränat och vill vara rädd om hästarna.
I söndags slog han ju cyber lane i Köpenhamn fick luckan på upploppet bakom spetshästen o blev geni. Vad är sannolikheten att man vinner från vinnarhålet :3,4,5% typ
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-17, 09:05   #37
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Kan inte förstå varför ni tycker Jocke körde bort hästen. Kunde väl alla se att han inte hade en chans att vinna från tredje spår i kurvan. Han tog därför en chans invändigt, hästen repade mod på upploppet men luckan uppenbarade sig inte, om den gjort det o han vunnit hade han ju utnämnts till kuskgeni. Sen kan jag väl hålla med på att han inte tillhör den övre delen av kuskeliten. Beror nog mest på att han bara kör egentränat och vill vara rädd om hästarna.
I söndags slog han ju cyber lane i Köpenhamn fick luckan på upploppet bakom spetshästen o blev geni. Vad är sannolikheten att man vinner från vinnarhålet :3,4,5% typ
Det var ingen bra styrning av Lövgren. Han borde förstått att de där framme måste tröttna, därav fel taktik, men det fanns en tanke att han körde som han körde som per automatik gör de till bättre kuskar. I långloppen tillhör han absolut de bästa kuskarna i Sverige för hans analysförmåga. Som du själv skrev att det hade varit ett genidrag om han vunnit, men om det blir fel som det blev kan det se löjligt ut.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-17, 12:19   #38
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Det kliar i fingrarna :är det din bedömning Hur duktig är du /ni att köra häst.Ge gärna ett CV så vi kan jämföra!
Nu är vi där igen. Varför är det viktigt hur bra jag (eller någon annan för den delen) är på att köra häst?
Varför tycker du att det krävs för att jag ska få tycka något kring travet eller dess utövare?

Jag saknar fortfarande ditt svar från förra gången den här diskussionen var uppe.

Jag spelade både fotboll och hockey som liten. Får jag tycka något om allsvenskan eller SHL då?
Jag dömde innebandy i div 1 för 20+ år sedan, gör det mig till värdig att ha åsikter om SSL idag eller får jag bara tycka saker om div 5?

Jag har aldrig varit president men har ändå åsikter om hur Trump agerat under sin tid. Får jag det?

Visst, jag köper att det i många fall kommer ganska hårda och ibland onödiga kommentarer kring kuskarnas insatser men var tycker du att gränsen ska gå för att man ska få ha åsikter?

Upplys mig gärna!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+100)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td