Visa ett inlägg
Gammal 2020-11-18, 19:42   #33
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Vem ska flå någon, har väl varit jättelugn ton här. Att folk tycker det är sjukt och äckligt är väl bara mänskligt. Och att man tycker såna inte ska jobba med djur är rent och skärt sunt förnuft.

Vi kan ha handuppräckning här och du blir garanterat ensam eller närapå. Då återstår att du är enda vettiga människan på forumet i den här frågan. Eller att det är tvärtom.
Majoriteten av människor är inte så smarta så jag är oftast glad att jag inte tycker som majoriteten faktiskt - men känner du att du trivs bland pöbeln så ska du givetvis få stå där och hytta med näven!

Ett meddelande har tagits bort och många andra "vräker ut sitt hat". Jag har en jävla massa åsikter om olika individer på det här forumet också men jag skulle inte börja skrika att vissa inte borde tillåtas spela för att de är för usla på att tippa vad gäller värde, uppbyggnad etc. Låt folk göra som de vill och sen får vårt rättssamhälle ta hand om det. Att vi ska flå människor likt drev är bara osmakligt, det har varit för mycket sånt mot personer - även utan domar! T ex MeToo...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng