9 Staro Leonardo i sista tror jag är stenklar! Sett ut som en bomb vid ett par tillfällen sen den började gå barfota runt om och vid enda rycket runt om på kort (som nu) spurtade den enormt invändigt och fick endast se sig slagen av Stoletheshow. Tror det är mer en tillfällighet att den inte vunnit så mkt på slutet och med startsnabb rygg i Kung Edward har jag förhoppningar om att det kommer bita bra när Jocke sänder på sista bortre den här gången. Allt bygger såklart på att det blir barfota runt om igen som planerat.
När jag ändå är inne på Lövgren, bakspår, dagens dubbel och allt spännande på spetsbanan Jägers =). Vad tror ni om ostreckade jättelångskottet 10 Eldorado B i guld? Bara gått barfota runt om två gånger i karriären. Stenfast på en låg 10 tid vid Färjestads stora femåringslopp en gång i tiden och nu hos Jocke enkel spetsseger näst senast. Spåret är ju katastrof för startsnabb häst och kanske så enkelt att den inte räcker alls men till 1% kanske den får smyga med då man inte sett botten på barfotan?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Spiritus (+2)
Senast redigerad av grobben den 2020-11-19 klockan 10:20.
|