Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-11-17, 16:31   #16
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Fruktansvärd trist omgång som Jägersro fick när det vankas en ny jackpott.Hur kan vi få tre 1640 meters lopp på en v75a?

Värsta är att omgången på Romme såg bättre ut en den på Jägersro som vi ser framför oss på lördag.


Jobbet skall görs men den är en skandal omgång.
Men om den är så jävla trist så skit i att kommentera öht.
Ingen är intresserad av er som varje omgång klagar, jag lovar.
Känn dig inte utpekad, du är ju långt ifrån ensam i solskensligan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10), andnils (+200)

Senast redigerad av Fagerdahlen den 2020-11-17 klockan 16:32.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-18, 23:13   #17
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

9 Staro Leonardo i sista tror jag är stenklar! Sett ut som en bomb vid ett par tillfällen sen den började gå barfota runt om och vid enda rycket runt om på kort (som nu) spurtade den enormt invändigt och fick endast se sig slagen av Stoletheshow. Tror det är mer en tillfällighet att den inte vunnit så mkt på slutet och med startsnabb rygg i Kung Edward har jag förhoppningar om att det kommer bita bra när Jocke sänder på sista bortre den här gången. Allt bygger såklart på att det blir barfota runt om igen som planerat.

När jag ändå är inne på Lövgren, bakspår, dagens dubbel och allt spännande på spetsbanan Jägers =). Vad tror ni om ostreckade jättelångskottet 10 Eldorado B i guld? Bara gått barfota runt om två gånger i karriären. Stenfast på en låg 10 tid vid Färjestads stora femåringslopp en gång i tiden och nu hos Jocke enkel spetsseger näst senast. Spåret är ju katastrof för startsnabb häst och kanske så enkelt att den inte räcker alls men till 1% kanske den får smyga med då man inte sett botten på barfotan?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+2)

Senast redigerad av grobben den 2020-11-19 klockan 09:20.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-19, 05:58   #18
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grobben Visa inlägg
9 Staro Leonardo i sista tror jag är stenklar! Sett ut som en bomb vid ett par tillfällen sen den började gå barfota runt om och vid enda rycket runt om på kort (som nu) spurtade den enormt invändigt och fick endast se sig slagen av Stoletheshow. Tror det är mer en tillfällighet att den inte vunnit så mkt på slutet och med startsnabb rygg i Kung Edward har jag förhoppningar om att det kommer bita bra när Jocke sänder på sista bortre den här gången. Allt bygger såklart på att det blir barfota runt om igen som planerat.

När jag ändå är inne på Lövgren, bakspår, dagens dubbel och allt spännande på spetsbanan Jägers =). Vad tror ni om ostreckade jättelångskottet 10 Eldorado B i guld? Bara gått barfota runt om två gånger i karriären. Stenfast på en låg 10 tid vid Färjestads stora femåringslopp en gång i tiden och nu hos Jocke enkel spetsseger näst senast. Spåret är ju katastrof för startsnabb häst och kanske så enkelt att den inte räcker alls men till 1% kanske den får smyga med?
Eldorado B är lite av en stjärna för min del, har vunnit en hel del på honom.
Jag säger varför inte om man inte spikar Elian Web
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-19, 09:42   #19
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37595
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grobben Visa inlägg
9 Staro Leonardo i sista tror jag är stenklar! Sett ut som en bomb vid ett par tillfällen sen den började gå barfota runt om och vid enda rycket runt om på kort (som nu) spurtade den enormt invändigt och fick endast se sig slagen av Stoletheshow. Tror det är mer en tillfällighet att den inte vunnit så mkt på slutet och med startsnabb rygg i Kung Edward har jag förhoppningar om att det kommer bita bra när Jocke sänder på sista bortre den här gången. Allt bygger såklart på att det blir barfota runt om igen som planerat.

När jag ändå är inne på Lövgren, bakspår, dagens dubbel och allt spännande på spetsbanan Jägers =). Vad tror ni om ostreckade jättelångskottet 10 Eldorado B i guld? Bara gått barfota runt om två gånger i karriären. Stenfast på en låg 10 tid vid Färjestads stora femåringslopp en gång i tiden och nu hos Jocke enkel spetsseger näst senast. Spåret är ju katastrof för startsnabb häst och kanske så enkelt att den inte räcker alls men till 1% kanske den får smyga med då man inte sett botten på barfotan?
Elian Webb ser svårslagen ut. I sista tror jag att Azimut leder runt om. Bara andrahandare.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-19, 09:46   #20
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1088
Standard

Bara jag som tycker Elian Web inte sett så bra ut som tidigare?
Får den tryckare är den väldigt sårbar i min bok.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-19, 09:51   #21
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Fundering?


Full koncentration här på Sharps på vilken av favoriterna som ska vinna. Lägg krutet på att hitta några riktiga skrällar emellanåt! Det finns ju ett lopparkiv nuförtiden.
Resten får man fundera ut själv. Borde funderat bättre i söndags då jag av ren
slentrian spikade Cyber Lane på DD när jag spikat skrällen i första. Extra surt när Sevilla vann - har ju här på Sharps varnat en del för Lövgrens stallform.
Fast han brände lite häromdagen kan erkännas. Några Lövgrenare finns med på lördag. Och - om Sevilla kunde slå Cyber Lane kanske Eldorado B. kan räcka mot Elian Web? Spåret dock ett aber. Nu får man mothugg!! :rolleyes
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-19, 09:52   #22
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Fundering?


Full koncentration här på Sharps på vilken av favoriterna som ska vinna. Lägg krutet på att hitta några riktiga skrällar emellanåt! Det finns ju ett lopparkiv nuförtiden.
Resten får man fundera ut själv. Borde funderat bättre i söndags då jag av ren
slentrian spikade Cyber Lane på DD när jag spikat skrällen i första. Extra surt när Sevilla vann - har ju här på Sharps varnat en del för Lövgrens stallform.
Fast han brände lite häromdagen kan erkännas. Några Lövgrenare finns med på lördag. Och - om Sevilla kunde slå Cyber Lane kanske Eldorado B. kan räcka mot Elian Web? Spåret dock ett aber. Nu får man mothugg!!

Senast redigerad av valo den 2020-11-19 klockan 17:18. Anledning: fel
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-19, 18:01   #23
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Jaha. Då är Officer Stephen struken då.....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-19, 19:36   #24
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2379
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Men om den är så jävla trist så skit i att kommentera öht.
Ingen är intresserad av er som varje omgång klagar, jag lovar.
Känn dig inte utpekad, du är ju långt ifrån ensam i solskensligan.
En "stå över"-rek är också en rek.

Sedan har du absolut rätt i att det går att uttrycka det utan att vara supernegativ. Där känner jag mig ( med rätta! ) lite smått träffad.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-19, 23:31   #25
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 091
Sharp$: 6121
Standard

Är enig med dig. Och 500 m för långt. Problemet är väl att alla andra i loppet är minst lila trött. Men lutar åt gardering.



Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Bara jag som tycker Elian Web inte sett så bra ut som tidigare?
Får den tryckare är den väldigt sårbar i min bok.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-19, 23:33   #26
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 091
Sharp$: 6121
Standard

Vad är förresten sannolikheten för att Rajesh Face travar hela vägen, typ 3%?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-20, 07:30   #27
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Bara jag som tycker Elian Web inte sett så bra ut som tidigare?
Får den tryckare är den väldigt sårbar i min bok.
Håller med!
Ser flera scenarion där EW kan förlora;
1. Snowstorm Hanover öppnar snabbast och Goop övertar.
2. Rajesh Face pressar sönder EW.
3. Form och kapacitet överskattad och distansen blir för lång.

Finns givetvis en del möjligheter till seger för EW också men som 72% ser jag det som givet att försöka fälla.
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-20, 13:47   #28
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Får väl hoppas att alla så kallade experter ska fälla Elian o lämmeltåget hänger på..

4 6 2 10
13 10 9 11 14 1 12
2 1
1 2 8 9 3 5
4 7 3 10 11 9 8
2
9 3 6 4 1 11

Senast redigerad av kire1111 den 2020-11-20 klockan 14:52.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-20, 16:16   #29
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
En "stå över"-rek är också en rek.

Sedan har du absolut rätt i att det går att uttrycka det utan att vara supernegativ. Där känner jag mig ( med rätta! ) lite smått träffad.
Måste få grina lite ibland.Det är ingen sexig omgång som en viss Neves säger ibland.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-20, 20:20   #30
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 758
Sharp$: 2728
Standard

när alla säger att det är en trist och lätt omgång så smäller det, jag tar potten ensam med denna
V75
Inlämnat: 2020-11-20, 21:17
Jägersro
Lördag 2020-11-21
Start: 16:20
Kostnad: 462,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 5, 6, 7, 10, 11 (9, 1)
2: 2, 13 (9, 10)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (1, 2)
4: 11 Manual Flight (1, 2)
5: 2 Västerbo ImtheMan (7, 4)
6: 2, 6 (8, 4)
7: 3, 4, 5 (6, 9)

7x2x11x1x1x2x3 = 924 rader.
924 x 1 x 0,50 kr = 462,00 kr.
Totalt: 462,00 kr.
Rättningskod: PHP VTB VFH
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td