Citat:
Ursprungligen postat av maHpak263
Även om vi inte känner varandra. Så här du med all respekt tappat all respekt från min sida.
Det finns inget material? Sluta försvara denna person som om ditt liv hängde på detta.
Nej, allt är inte okej i denna värld. Det finns inte en enda logisk förklaring till att man skall missbruka sitt förtroende sådär. Inte inom något yrke.
Bara fjantigt att fokusera på utpressarna i detta fallet. Känns som en fis i rymden jämtemot vad denna personen har gjort.
Sjukt att vi kan värna om djurskydd hit och dit när de är på tävlingsbanan och diskutera diskningar i lopp. Men detta som är det grövsta övertramp jag hört på 2000 talet. Ska tas milt?
Sluta nu...
|
Du har mycket åsikter utan att veta något. Det enda vi vet är att han godkänt ett strafföreläggande. Jag stör mig på pöbeln. Jag har inte nämnt, försvarat eller dömt JG. Jag är bara trött på folk som har åsikter utan att ha kunskapen. Annars kan du ju länka eller visa något annat på vad som faktiskt har hänt.
Jag klarar mig bra utan din respekt så det behöver du inte bekymra dig om.
Enligt lagen är (grov) utpressning värre än vad möjligt JG har gjort. Så det spelar ingen roll vad du tycker är grövre. Det finns ett rättssamhället. Visa det lite respekt istället!