Visa ett inlägg
Gammal 2020-11-20, 16:17   #67
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Mycket ska man läsa innan man hamnar under jorden trodde dock aldrig jag skulle läsa en mening med namnet Breivik tillsammans med ordet sympatisk...Det vred sig lite i magen att läsa det.

"Agera med känslor brukar inte bli bra. Hade jag gjort det dåliga dagar hade Breivik framstått som väldigt human och sympatisk"

Jag kan hålla med dig Rimforst mot att drevet mot t.ex. Virtanen inte blir bra när det bara är på spekulationer men här är det en snubbe som har erkänt att ha sex med en hund och spelat in flertalet filmer med sexuell anspelning med hästar och hund, likaså sparkat hästar. Har han gjort det som han med egna ord säger att han har så får han ju förvänta sig konsekvenser, han blev ju inte utpressad på att göra filmerna, utpressning skedde ju först efteråt när han hade skickat filmerna. En "normal" människa hade ju aldrig spelat in filmerna från början och givit blanka fan i att svara "tjejen" som ville ha filmerna...

Jajaj nu blir det fokus på V75.
Nej, Breivik är väl inte vidare sympatisk. Tänkte mest i relation på hur vi kan känna ibland och en dålig dag har många av oss dåliga tankar.

Ja, han har erkänt i förhör och tagit ett strafföreläggande men vi vet inte exakt vad som hänt och hur grovt det varit. Det grövsta vad jag läst är nästan att han sparkade en häst. Övrigt är ju mest osmakligt - även om jag inte bryr mig vad folk har för sexuella preferenser. Sen kan man ju inte agera hej vilt på dessa dock!

Vad är en normal människa egentligen? Finns nog många skelett hängandes i garderober här och var. Jag konstaterar mest att det har skett och sen får han ju ta konsekvenserna av sitt handlande men det känns onödigt och osmakligt att förstärka de "straff" och straff han redan fått. Till vilken nytta gör vi det? Enda som riskerar att hända är att personen mår ännu sämre. Som människa måste man försöka vara större än så. Det är min uppfattning iaf!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng