Citat:
Ursprungligen postat av travanalys
Är du säker på att man inte siktar på spets och slut på Julia? Garantiledning, jänkarvagnen på och gynnas av att alla måste köras med skor. Gick i mål med krafter sparade bakom cobaca banana senast och kommer med full form. Jag skulle inte lämna henne utanför kupongen idag... Håller 6-7-8 som hyfsad jämnsnabba så skulle de sikta på rygglopp tror jag att 6 är först fram och övertar och har kanske då bäst chans att vinna loppet, även om jag också gillar 8...
|
Har inte bestämt hur jag gör i avd 1 än.
Första tanken var att låsa på 7,8 som jag rankar först. Alternativet var 5 streck och 5 som femterank. Nu ströks den så Julia är ny femterank i loppet för mig.
Kanske kommer med om jag garderar utöver 7,8.
Julia har gått med Jänkarbike 7ggr och har 7:1-1-1 som resultatrad i de loppen.
Visst såg hon fin ut mellan hästar på upploppet sist men jag är fortfarande tveksam om hon kan vinna idag. Känns som spets och släpp som de ofta kör Julia. Om hon Svarar och 6 är först framme utvändigt borde det scenariet också gynna mina drag 7,8 . En av dem borde då få andra ut och ett perfekt lopp i rygg på 6 som får tåga i dödens.
Att strecka exakt de 5 som är blir mest spelade är inget roligt alternativ.
Får se hur strecken landar närmare start.
Ser det ut som nu så streckar jag hellre 7,8,2 än alla fem spelade om jag väl går utöver 7,8