Ämne: En fråga
Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-03, 23:54   #22
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Försöker du rätta min svenska!!!! Då tar du dig vatten över huvudet. Det heter att "visa transparens". Precis som jag skrev.

Dina inlägg ligger på en nivå, som knappast anstår någon i ledningen för Sharps. Det bör ledningen överväga.

Hoppas ditt fall på jorden inte blir alltför hårt, när du inser hur liten din dröm om egen storhet är i verkligheten.

För min del är den här diskussionen härmed avslutad.
Det har du rätt i. Jag läste nog lite snabbt där. Kan man dela ut en armbåge gratis tackar jag inte nej till det.

Jag har aldrig snackat om någon storhet. Vet inte varför du fantiserar i de banorna. Men det brukar vara så med vissa, de mal på i sin egen lilla sanning och är helt immuna mot hur verkligheten ser ut.

Mitt fall? Du vet inget om mig. Du skryter om dig själv men försöker få det att låta som det är jag som skryter. Jag är oftast väldigt ointresserad av vad folk har lyckats med eller inte. Dels för att det inte bevisar ett enda dugg i hur personen är. Eller ser du upp till alla partiledarna i Sverige t ex? De flesta människor avskyr ju åtminstone hälften av dessa men med ditt resonemang så är de nästintill högre väsen som lyckats så bra. I övrigt så är det mycket slump och tillfälligheter som avgör var en människa hamnar i livet - både upp och ner i hierarkin.

Vad skönt att du avslutar diskussionen eftersom det var du som drog igång den!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat