Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-12-03, 22:04   #16
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 181
Sharp$: 759
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Sidan du länkade till - är det zigenarskojare.com, eller?
Antar du menar att man kanske inte får så mycket mer förtroende för webbplatsen efter att ha läst presentationerna, speciellt inte om man har fördomar om personer med ursprung från vissa delar av världen?
"Super Moderatorn" på sharps.se brukar inte uppskatta inlägg där konkurrerande webbplatser diskuteras, men den länkade siten verkar iaf ha lagt ner en del tid på vissa funktioner. De har ju även satsat ganska hårt på marknadsföring i svensk massmedia senaste perioden.
MultiSharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-03, 22:16   #17
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 620
Sharp$: 12699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag har föreslagit det för några år sen men det kommer inte bli så som det verkar inom den närmaste framtiden dessvärre!
Såpass. Lite märkligt tycker jag. Vad grundar du detta antagande på ? Du verkar ganska säker på din sak.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-03, 22:29   #18
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MultiSharp Visa inlägg
Antar du menar att man kanske inte får så mycket mer förtroende för webbplatsen efter att ha läst presentationerna, speciellt inte om man har fördomar om personer med ursprung från vissa delar av världen?
"Super Moderatorn" på sharps.se brukar inte uppskatta inlägg där konkurrerande webbplatser diskuteras, men den länkade siten verkar iaf ha lagt ner en del tid på vissa funktioner. De har ju även satsat ganska hårt på marknadsföring i svensk massmedia senaste perioden.

Hehe, nej kände inte minsta förtroende för denna skojarsida... Vem av de presenterade filurerna är du?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-03, 22:30   #19
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Såpass. Lite märkligt tycker jag. Vad grundar du detta antagande på ? Du verkar ganska säker på din sak.
På det svaret jag fick när jag lyfte frågan!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-03, 22:32   #20
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MultiSharp Visa inlägg
Antar du menar att man kanske inte får så mycket mer förtroende för webbplatsen efter att ha läst presentationerna, speciellt inte om man har fördomar om personer med ursprung från vissa delar av världen?
"Super Moderatorn" på sharps.se brukar inte uppskatta inlägg där konkurrerande webbplatser diskuteras, men den länkade siten verkar iaf ha lagt ner en del tid på vissa funktioner. De har ju även satsat ganska hårt på marknadsföring i svensk massmedia senaste perioden.
Vad jag vet är det fritt fram att diskutera vilka sidor man vill. Det som dock strider mot reglerna är att locka över folk till andra sidor för egen vinnings skull! Alternativt att länka till butiksandelar där det finns en avgift på spelet!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-03, 22:36   #21
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg

Jag är inte någon ägare till Sharps! För övrigt tror jag man är "transparent och inte transparens".

.
Försöker du rätta min svenska!!!! Då tar du dig vatten över huvudet. Det heter att "visa transparens". Precis som jag skrev.

Dina inlägg ligger på en nivå, som knappast anstår någon i ledningen för Sharps. Det bör ledningen överväga.

Hoppas ditt fall på jorden inte blir alltför hårt, när du inser hur liten din dröm om egen storhet är i verkligheten.

För min del är den här diskussionen härmed avslutad.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-03, 22:54   #22
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Försöker du rätta min svenska!!!! Då tar du dig vatten över huvudet. Det heter att "visa transparens". Precis som jag skrev.

Dina inlägg ligger på en nivå, som knappast anstår någon i ledningen för Sharps. Det bör ledningen överväga.

Hoppas ditt fall på jorden inte blir alltför hårt, när du inser hur liten din dröm om egen storhet är i verkligheten.

För min del är den här diskussionen härmed avslutad.
Det har du rätt i. Jag läste nog lite snabbt där. Kan man dela ut en armbåge gratis tackar jag inte nej till det.

Jag har aldrig snackat om någon storhet. Vet inte varför du fantiserar i de banorna. Men det brukar vara så med vissa, de mal på i sin egen lilla sanning och är helt immuna mot hur verkligheten ser ut.

Mitt fall? Du vet inget om mig. Du skryter om dig själv men försöker få det att låta som det är jag som skryter. Jag är oftast väldigt ointresserad av vad folk har lyckats med eller inte. Dels för att det inte bevisar ett enda dugg i hur personen är. Eller ser du upp till alla partiledarna i Sverige t ex? De flesta människor avskyr ju åtminstone hälften av dessa men med ditt resonemang så är de nästintill högre väsen som lyckats så bra. I övrigt så är det mycket slump och tillfälligheter som avgör var en människa hamnar i livet - både upp och ner i hierarkin.

Vad skönt att du avslutar diskussionen eftersom det var du som drog igång den!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-04, 00:39   #23
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 25
Sharp$: 359
Standard

Och jag min dumme fan som trodde vi skulle diskutera   trav och galopp.Trevlig helg på er  och lycka till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
qwerta (+5)
jomtien är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-04, 07:34   #24
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Sen har jag aldrig skrutit hur överlägsen jag är. Jag har bara konstaterat att jag är intelligent. Ungefär som att någon nämner att de är väldigt långa.
Vet inte vad som var roligast med det här, allt separat, i par eller hur de gör sig som en trio
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-04, 07:59   #25
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Vet inte vad som var roligast med det här, allt separat, i par eller hur de gör sig som en trio
Trio såklart med kraftigt underodds trots att loppet sämsta vann!
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-04, 08:15   #26
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 620
Sharp$: 12699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
På det svaret jag fick när jag lyfte frågan!
Ok till vem eller vilka lyfte du frågan. Har du sagt A får du säga B. Hemligt eller? Jag är ganska ny på Sharps men tycker det är märkligt när det framgår att en stor del av medlemmarna inte vet vem eller vilka som ligger bakom sidan.
Varför denna policy ?
Inga klagomål på hur sidan sköts från min sida men det finns ett egenintresse att som medlem veta vem eller vilka som är ansvariga utgivare.

Förlåt mitt tjat men jag tycker frågorna är relevanta. Men du kanske inte är den ”som har hand omet”. Men som medlem vet vi ju inte vem som håller i skaftet ?
Är det Moderatorn, Super Moderatorn eller Administratören ?
Eller har vi flera ägg i korgen ?
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-04, 10:17   #27
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jomtien Visa inlägg
Och jag min dumme fan som trodde vi skulle diskutera   trav och galopp.Trevlig helg på er  och lycka till.
Aldrig fel med en svensk(a)lektion.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-04, 22:26   #28
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Förstår inte riktigt varför "ägarfrågan" är viktig - jag bryr mig inte för fem öre så länge det är GRATIS!!! Ja, läs en gång till - GRATIS!!! Är det någon som förlorat något på att vara här inne och "tjötat"?

Otroligt, hur skitnödiga en del är...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tipsb (+5), mr_stylez (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-06, 08:26   #29
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 620
Sharp$: 12699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Förstår inte riktigt varför "ägarfrågan" är viktig - jag bryr mig inte för fem öre så länge det är GRATIS!!! Ja, läs en gång till - GRATIS!!! Är det någon som förlorat något på att vara här inne och "tjötat"?

Otroligt, hur skitnödiga en del är...

Ok frågan kanske har fått onödigt stor plats men det beror nog på en lite märklig hantering av dom som har hand omet. Varför detta hemlighetsmakeri ?
Och du visst är det skönt att bajsa när man är nödig
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-06, 10:00   #30
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ok frågan kanske har fått onödigt stor plats men det beror nog på en lite märklig hantering av dom som har hand omet. Varför detta hemlighetsmakeri ?
Och du visst är det skönt att bajsa när man är nödig
Min erfarenhet från liknande situationer i andra forum är att hemlighetsmakeri ofta är en intäkts- och skattefråga. Affiliateverksamhet, reklam och andra samarbeten som genererar kassaflöden väcker genast många aktörers intressen (oftast Skatteverkets), och för att förhindra insyn brukar ägare se till att bedriva verksamheten i skumraskbolag på exempelvis Cypern. Allt för att försvåra identifiering av ägarna.
Nu är det säkert inte så här, jag har i vart fall inga belägg för det. Men jag har för mig att det var Helge som nyfiket undrade vem/vilka som nu köpt verksamheten när det sipprade ut att forumet köpts av ny(-a) ägare för ett antal år sedan. Och jag har för mig att man redan då var ovilliga att svara på frågan. Så frågan och nyfikenheten är inte direkt ny Det kan naturligtvis vara personrelaterat också (av typen: visste man vem som låg bakom så skulle man bojkotta det), vad vet jag. Men det är i alla fall intressant att se hur en ovilja att svara på frågor väcker funderingar - däribland mina egna!
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td