Magkänslan säger att ANTONIO TROT borde vinna detta, bara galopp emot.
Värsta hindret borde vara From The Mine men hästen har haft kolik och från spår 8:a är det frågan om hur mycket tränaren vill pressa sin ögonsten. Det kommer fler lopp och en 2:a-3:e plats i V75 är inget att skämmas över.
Diamanten verkar vara jätteduktig och gjorde ett kanonlopp i augusti, men det var kort distans och om han vore redan nu i en nivå där han skulle kunna slå Antonio Trot på 2640, borde han ha vunnit loppet senast på 2140. Tror därför inte det är diamantens tur den HÄR gången.
COIN PERDU var en stjärna, men sedan skadades han och jag tror inte den redan nu, om den kommer tillbaka till sina gamla nivåer, kan slå Antonio Trot . Det finns ingen anledning att pressa en häst som varit borta så länge redan nu och riskera att den för alltid försvinner ur tävlingsbanorna. Jag tror inte det lär hända med en omtänksam kusk bakom tömmarna och en bra tränare.
Ja, så har jag resonerat men tror ändå jag fegar och låser på 6&8:a men kanske spikar Trot beroende på vad From The Mine tränare säger och vad Antonios ägare avslöjar här i forumet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|