Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-11, 10:31   #23
mr_stylez

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Liten rapport om Antonio Trot:
Han gick jobb i måndags o var fin i första jobbet i andra gick han med brodd som förberedande, han verkade inte trivas med dessa!
Igår gick han ytterligare jobb med brodd och var mycket fin,det blir nog inga problem med brodd!
Det finns nog två varianter på Jormas styrning. 1. AT fram i dödens 2. AT backas bak i kön. Jag hoppas att han kör fram eller åtminstone hittar ned i position. Jorma väljer själv! Hur som vet Nurmos om hur det kan bli kört, men anser att det är bästa chansen på lördagen.
Tack för rapport, intressant info om brodden!

En fråga bara, du som äger och kan hästen bättre än oss andra, skulle han inte tåla dödens en gång i den form han är i nu?

För mig som entusiastisk tippare, som inte äger häst, är det helt självklart att en så stark häst i så bra form som möter lättare motstånd, ska fram i dödens/köra sig till spets i det här loppet?
Om han inte körs offensivt nu, när ska det då ngnsin hända?
Bara en fundering, det känns som att den väntat hur många lopp som helst nu, men man väntar väl isf på rätt läge kan jag tycka?
Lr anser Nurmos inte att hästen tål dödens/offensiva upplägg i guld?
Det där kan han såklart bättre än mig, men jag hade iaf blivit förvånad om så var fallet? Inte det intryck man fått precis?
Jag tror han kunnat ta ner alla hästar i landet från dödens utom kanske Very kronos i nuläget tex?

Men, bara min personliga åsikt som sagt
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat