Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-12, 21:11   #204
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nääääää. Du får aldrig spelvärde på de hästar som lyfts upp i atg live på vardagstravet. Måste vara totalt omöjligt att gå plus på att rygga experterna där. Inte främst på att dom är dåliga, utan på att oddsen blir så oerhört mycket lägre än dom blivit om dom inte skrikits ut där. Avstår hellre spel om jag tänkt spela en häst som lyfts upp i atg live. Det är garanterat mest lönsamt i längden.

Läste på twitter i veckan att en av experterna, Jari Åkerfeldt, inte kommer få fortsätta där 2021.
Nej, det är inte fråga om att LYFTA upp, utan hon kan säga att den är bra nu, bättre än resultatraden och blir svår om hon kommer till. Typ. Jag spelar inte allt utan det händer nån gång under tävlingarna att hon ha bra ideér som passar mig och det är inte fråga om favoriter.

Bäst är en 13 oddsare som jag hade 100 VP på och som jag skrev om här på Sharps. Glömt namnet nu. Hästen låg bland de sista i sista kurvan men hann dit. Visserligen,målfoto, än sen. Lyssnar aldrig på Micke när han gapar och sedan har en massa ursäkter. Oddset väl ganska ointressant om dom vinner. Hon verkar inte vara nån favorit här på Sharps så jag tror inte att många andra ryggar henne. Hoppas du inte är förbesvken ang V75:an. Valde fel andra spik, fanns ju två andra som GICK IN. Man har bra utrymme när det är över 6ooo rader
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat