Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-23, 16:33   #29
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2966
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Riktigt svår omgång.

Lopp 1: Monfalcone borde ha bra chans, men är långsam från start och med spår 1 ringer varningsklockorna. Den kan sitta illa till. 5 tar ledningen? 7 har bra form.

Lopp 2: Rysligt svårt och många som kommer ladda från start. 1-5 och 8 streckar jag nog, som är en riktig rensare som ska gå med bajk för första gången. Maria Törnqvist är en rätt duktig tränare och Stefan Persson kör.

Lopp 3: Jag tror mycket på Digital Crunch. Sen så gillar jag att ta med en häst på första volten i dessa lopp och tycker Joel Di Quattro känns mest intressant där. Verkar trivas med tätkänning. Hemmahäst.

Lopp 4: Mycket svårt lopp. 1-4 streckas, samt Vikens Fernand nummer 10. André Eklund kör åt Axevallatränaren Mikael Fellbrandt. Gått fina tider för sammanhanget och känns bortglömd.

Lopp 5: Big Shot struken. Hoppas att det kan räcka med 1, 3 och 8.

Lopp 6: Det kan skrälla här, men Untersteiners trio är ju bra tycker jag. Tar även med 11 Havana Boko.

Lopp 7: Hoppas och tror att Eros Zola är bästa hästen i detta gäng. Det får nog bli min spik.
Med Big Shot struken lutar jag åt att singla min andrahäst Global Wizard. Efter sannolik hård öppning kan jag se Adielsson med Love You-avkomman vara bäst till slut. Båth mycket positiv, men det är han iof som oftast.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat