Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-12-23, 11:57   #16
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 1026
Standard

Gjort en liten hemsida för lite travtips. Klar med spetsanalysen och släpper snart ranken Tar gärna emot tips på vad man skulle kunna vilja samla på sidan. Skulle man vilja ha en videogenomgång med hur några av nyckelhästarna har gått ifrån lopparkivet?

http://www.storataget.se/?p=28
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+3), shasha (+5)
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-23, 12:01   #17
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50104
Standard

Daniel Berglund V75 Mantorp på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-23, 12:03   #18
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Snyggt med statistik där Basse, tack!
Får bli lås 5 6 lr måla på i det loppet känner jag... 9 lika underskattad som alltid ser jag i strecklistan :P
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-23, 12:31   #19
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Nothing LikeMalena n 10 struken avd 2, otroligt trist... :/ Då får de bli spik 5 och hoppas den sitter....

Att Big shot ströks var lika synd, hade jag ändå aldrig tagit med.... Aja 8an komner ett spår, värdefullt för skrällen där iofs
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-23, 13:07   #20
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 441
Sharp$: 1256
Standard

Äntligen uppesittarkväll och efter detta året både i samhället i stort och om jag pratar i egen sak Restaurang och Dryckes arrangemang så är det skönt att i alla fall ngt är sig likt. Hinner knappt vara inne här när tiderna är som dom är. Men skulle vilja ge en stor julklapp till Gotland som jag vet jobbar i en organisation där jag är medlem (även om jag ej haft nöjet att ha honom på besök i Skbg). Denna organisation har mer än någonsin stått upp för sina medlemmar så vet många med mig är evigt tacksam att dom tar fajten när en hel bransch ges nästintill näringsförbud.

Nu till travet i V75:2 Hästnr 8 Goodlookin Peppers har jag följt sedan den kvala. Detta är en bra stammade 3åring som i alla fall i mitt tycke är helt snespelad och snart vinner den och då kommer den vara helt bortglömd.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-23, 13:51   #21
nh5
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 46
Sharp$: 444
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Nothing LikeMalena n 10 struken avd 2, otroligt trist... :/ Då får de bli spik 5 och hoppas den sitter....

Att Big shot ströks var lika synd, hade jag ändå aldrig tagit med.... Aja 8an komner ett spår, värdefullt för skrällen där iofs
Många som verkar vara inne på Ole, Berglund varnar för 1 Das Auto som han tror kan hålla upp ledning. Fin till 13%
nh5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-23, 13:58   #22
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nh5 Visa inlägg
Många som verkar vara inne på Ole, Berglund varnar för 1 Das Auto som han tror kan hålla upp ledning. Fin till 13%
Felfri Alleso spetsar väl?..borde väl isåfall bli svårslagen, över aktuell distans...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-23, 14:03   #23
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Big Shot


Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Typiskt, så strök de Big Shot.
Tyckte väl jag kände igen namnet, - kollade och det fanns en Big Shot född 1991 och han är väl också struken (ur rullorna...)? Sprang in drygt en miljon, - ingen dålig kuse alltså. Men någon ny Molnets Broder har jag inte sett...

Inte Brunte heller...

Senast redigerad av valo den 2020-12-23 klockan 14:04. Anledning: extra
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-23, 14:10   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Tyckte väl jag kände igen namnet, - kollade och det fanns en Big Shot född 1991 och han är väl också struken (ur rullorna...)? Sprang in drygt en miljon, - ingen dålig kuse alltså. Men någon ny Molnets Broder har jag inte sett...

Inte Brunte heller...
Fick uppleva slutet av Molnets Broders karriär, han har fortsatt segerrekordet i Sverige(delat med Dun Bunter) 113st...det rekordet kommer nog aldrig att slås, evigt inskrivna...nu blir man lite nostalgisk, underbara fighter mellan Dun Bunter(Stig Lindmark) och Song Key(Berth Johansson), Dunet med sin styrka försökte dra speeden ur Song Key, ibland lyckades det och ibland inte....

Senast redigerad av mikaels den 2020-12-23 klockan 14:16.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-23, 14:14   #25
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50104
Standard

Jens Sjödèn V75 Mantorp på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-23, 14:27   #26
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Umeå


Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Fick uppleva slutet av Molnets Broders karriär, han har fortsatt segerrekordet i Sverige(delat med Dun Bunter) 113st...det rekordet kommer nog aldrig att slås, evigt inskrivna...nu blir man lite nostalgisk, underbara fighter mellan Dun Bunter(Stig Lindmark) och Song Key(Berth Johansson), Dunet med sin styrka försökte dra speeden ur Song Key, ibland lyckades det och ibland inte....
Bodde i Umeå på 70 talet (ett år på Teg och har för mig att Bert Johansson hade stall i närheten men kan ha fel). Namnen på hästarna minns man väl.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-23, 14:48   #27
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Tyckte väl jag kände igen namnet, - kollade och det fanns en Big Shot född 1991 och han är väl också struken (ur rullorna...)? Sprang in drygt en miljon, - ingen dålig kuse alltså. Men någon ny Molnets Broder har jag inte sett...

Inte Brunte heller...
Molnets Broder - det var väl på 1970-talet? Han startade i ett - var det V65 lopp före V75 på den tiden? - på Bergsåker. Jag hade spikat.
Vaknade bakis och hade drömt, att Molnets Broder vann. Ut i bilen och körde i hög fart till Sundsvall och frågade på en bensinstation var travbanan låg. Kom fram en kvart innan loppet skulle gå och hann lira 2 lakan på Molnets Broder. Loppet gick och det var näst omöjligt för mig att se något för all publik. Såg dock att Molnet kom swishande längst ut på upploppet. Han vann med huvud till över 4 gånger. Stoppade pengarna i fickan och körde i sakta mak 35 mil tillbaka till Stockholm. Var bakis nästa dag.

Idag tror jag på Jepson på mitt egna system. Spikar honom i V75-3, V75-4 och V75-5. Många streck i övriga avdelningar.

GOD JUL!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-23, 15:00   #28
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 403
Sharp$: 5765
Standard

Riktigt svår omgång.

Lopp 1: Monfalcone borde ha bra chans, men är långsam från start och med spår 1 ringer varningsklockorna. Den kan sitta illa till. 5 tar ledningen? 7 har bra form.

Lopp 2: Rysligt svårt och många som kommer ladda från start. 1-5 och 8 streckar jag nog, som är en riktig rensare som ska gå med bajk för första gången. Maria Törnqvist är en rätt duktig tränare och Stefan Persson kör.

Lopp 3: Jag tror mycket på Digital Crunch. Sen så gillar jag att ta med en häst på första volten i dessa lopp och tycker Joel Di Quattro känns mest intressant där. Verkar trivas med tätkänning. Hemmahäst.

Lopp 4: Mycket svårt lopp. 1-4 streckas, samt Vikens Fernand nummer 10. André Eklund kör åt Axevallatränaren Mikael Fellbrandt. Gått fina tider för sammanhanget och känns bortglömd.

Lopp 5: Big Shot struken. Hoppas att det kan räcka med 1, 3 och 8.

Lopp 6: Det kan skrälla här, men Untersteiners trio är ju bra tycker jag. Tar även med 11 Havana Boko.

Lopp 7: Hoppas och tror att Eros Zola är bästa hästen i detta gäng. Det får nog bli min spik.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-23, 15:33   #29
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 496
Sharp$: 2139
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Riktigt svår omgång.

Lopp 1: Monfalcone borde ha bra chans, men är långsam från start och med spår 1 ringer varningsklockorna. Den kan sitta illa till. 5 tar ledningen? 7 har bra form.

Lopp 2: Rysligt svårt och många som kommer ladda från start. 1-5 och 8 streckar jag nog, som är en riktig rensare som ska gå med bajk för första gången. Maria Törnqvist är en rätt duktig tränare och Stefan Persson kör.

Lopp 3: Jag tror mycket på Digital Crunch. Sen så gillar jag att ta med en häst på första volten i dessa lopp och tycker Joel Di Quattro känns mest intressant där. Verkar trivas med tätkänning. Hemmahäst.

Lopp 4: Mycket svårt lopp. 1-4 streckas, samt Vikens Fernand nummer 10. André Eklund kör åt Axevallatränaren Mikael Fellbrandt. Gått fina tider för sammanhanget och känns bortglömd.

Lopp 5: Big Shot struken. Hoppas att det kan räcka med 1, 3 och 8.

Lopp 6: Det kan skrälla här, men Untersteiners trio är ju bra tycker jag. Tar även med 11 Havana Boko.

Lopp 7: Hoppas och tror att Eros Zola är bästa hästen i detta gäng. Det får nog bli min spik.
Med Big Shot struken lutar jag åt att singla min andrahäst Global Wizard. Efter sannolik hård öppning kan jag se Adielsson med Love You-avkomman vara bäst till slut. Båth mycket positiv, men det är han iof som oftast.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-23, 15:44   #30
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5125
Standard

Var inte All Star i första avdelningen riktigt vass ett tag hos Peter G.
Nu hos Rauger Malmkvist och Erik kör.
Ska man koppla greppet om V75 och spika??
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td