Visa ett inlägg
Gammal 2021-01-02, 00:58   #22
mr_stylez

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

Schhh låt dem ha semester ett tag till

10 Shutupandscratchme V751 går bra på långt, segstark sak som håller farten bra, kanske inte räcker till vinst här, men med förmodad körning i början mellan 1 6 och 7 så kan de bli trötta ben på en del till slut.. 7,9 plats på sve spel är ju inte fel!

12 First One in i samma lopp trodde jag de flesta skulle missa, men tydligen var dem mer med på noterna där, 2,5 på plats på Bet365 och 2,63% på Sve Spel var ungefär hälften av vad jag trodde på.. surt...

Avd 4 hitta jag en kul med, Visst vinner Demon Ima felfri, men helt kan man väl inte lita på den än och bättre hästar än den har missat till 77%...
Kommer den bort är det öppet, då tycker jag 6 Alibi är en av de tidigaste bakom, bra 2a bakom Omega Superstar senast, bra innan med, startsnabb.... 110 ggr som vinnare är lite överdrivet kan tyckas, får ett lillspel av mig. Samt 11 ggr plats är taget alla dagar i veckan!

6 Zoko Lane avd 5 kan ju massor, ett lopp i kroppen, kanske behöver mer, men 42 ggr Vin på Sve spel mot 15 ggr på Bet365 är ändå stor skillnad.. får en pytteliten chanspeng med.