Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-01, 20:21   #16
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

2 Sevilla blir Lördagens stora skrik. De tyngsta betaltjänsterna basunerar ”spik” och lajven kommer haka på tåget och göra allt de kan för att haussa Sevilla som helt plötsligt är deras bästa drag och bästa värming


Vad ska vi gissa på att Sevilla slutar på för streckprocent?

Just nu:

1 Dragster 41%
2 Sevilla 30%

Min gissning är att det slutar på

2 Sevilla 45%
1 Dragster 29%


Otroligt lågklassig Gulddivision i morgon. Man måste nog försöka hitta vinnare bakom Sevilla och Dragster om det ska bli någon utdelning att tala om på Lördag.
Gulddivisionen är ett av få nyckellopp denna vecka som styr utdelningen på V75 kraftigt.

Hittar jag inget bakom favoritduon så står jag nog över V75 och bara spelar. En TOP7 då jackpotten är rätt hög- det gick ju utmärkt förra veckan


Gareth Boko vann förra året denna tävlingsdag Gulddivisionen till 9ggr. Men då galopperade de mest spelade Stepping Spaceboy och Baron Gift.
Gareth ha vann bägge sina 2 lopp i Januari.

Sen börjar de bli jäkligt långsökta vinnare

3 Pastore Bob har jag räknat som ickevinnare och föredetting länge nu.

8 Monark Newman har trist utgångsläge och har inte vunnit ett förstapris på 150K eller mer sen 2017..

Får se hur jag gör i morgon.


Får man Dragster till 30% eller lägre så kanske det blir Spik.

Senast redigerad av Basse den 2021-01-01 klockan 20:22.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 20:28   #17
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4702
Standard

Nu är du väl ute på cykeln Skräll i övriga ?
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 20:30   #18
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4702
Standard

Kör ett lås och stor gadd med pilkastning i vissa lopp så har du dina miljoner Basse
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 21:00   #19
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Kör ett lås och stor gadd med pilkastning i vissa lopp så har du dina miljoner Basse
Jag tror ju inte på skräll i guld. Det är det som är problemet den här omgången.

Nästan alla som spelar V75 till Kalmar kommer ta med Dragster och/eller Sevilla sen spika 7 Demon Ima i avd4.

Då då blir det svårt att få någon högre utdelning på V75 så jag funderar på att stå över omgången.

Jag vill ha minst ett ställe som jag tror hårt på att en stor favorit troligen kan vältas för att jag ska spela. Nu känns det som om man sätter avd 3 och 4 på
2x1 streck och då kan jag lika gärna stå över omgången.

Det är inte så att man har abstinens att spela V75 direkt efter Winterburst direkt.

Lycka till om du spelar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)

Senast redigerad av Basse den 2021-01-02 klockan 02:00.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 21:29   #20
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 97
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
2 Sevilla blir Lördagens stora skrik. De tyngsta betaltjänsterna basunerar ”spik” och lajven kommer haka på tåget och göra allt de kan för att haussa Sevilla som helt plötsligt är deras bästa drag och bästa värming


Vad ska vi gissa på att Sevilla slutar på för streckprocent?

Just nu:

1 Dragster 41%
2 Sevilla 30%

Min gissning är att det slutar på

2 Sevilla 45%
1 Dragster 29%


Otroligt lågklassig Gulddivision i morgon. Man måste nog försöka hitta vinnare bakom Sevilla och Dragster om det ska bli någon utdelning att tala om på Lördag.
Gulddivisionen är ett av få nyckellopp denna vecka som styr utdelningen på V75 kraftigt.

Hittar jag inget bakom favoritduon så står jag nog över V75 och bara spelar. En TOP7 då jackpotten är rätt hög- det gick ju utmärkt förra veckan


Gareth Boko vann förra året denna tävlingsdag Gulddivisionen till 9ggr. Men då galopperade de mest spelade Stepping Spaceboy och Baron Gift.
Gareth ha vann bägge sina 2 lopp i Januari.

Sen börjar de bli jäkligt långsökta vinnare

3 Pastore Bob har jag räknat som ickevinnare och föredetting länge nu.

8 Monark Newman har trist utgångsläge och har inte vunnit ett förstapris på 150K eller mer sen 2017..

Får se hur jag gör i morgon.


Får man Dragster till 30% eller lägre så kanske det blir Spik.
Angående Gareth boko så var det ingen bluffseger när han vann denna tävlingsdag förra året. Han knäckte favoriten från dödens som galopperade som slagen och höll säkert ifrån sig Olle rols som fått andra ytter. Då precis som nu hade han ett lopp i kroppen efter ett halvårs frånvaro. Tycker normalt sett att han är en betydligt tuffare häst än dragster...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 22:44   #21
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Undrar om ordinarie bookmakers har julledigt?

Fick 6.5 på Dark Roadster igår på Bet365!

Arvid S.H är ju långt ifrån någon klarning, men 17ggr?

5ggr på omgångens snackhäst Lorelei Marie...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 23:58   #22
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Schhh låt dem ha semester ett tag till

10 Shutupandscratchme V751 går bra på långt, segstark sak som håller farten bra, kanske inte räcker till vinst här, men med förmodad körning i början mellan 1 6 och 7 så kan de bli trötta ben på en del till slut.. 7,9 plats på sve spel är ju inte fel!


12 First One in i samma lopp trodde jag de flesta skulle missa, men tydligen var dem mer med på noterna där, 2,5 på plats på Bet365 och 2,63% på Sve Spel var ungefär hälften av vad jag trodde på.. surt...

Avd 4 hitta jag en kul med, Visst vinner Demon Ima felfri, men helt kan man väl inte lita på den än och bättre hästar än den har missat till 77%...
Kommer den bort är det öppet, då tycker jag 6 Alibi är en av de tidigaste bakom, bra 2a bakom Omega Superstar senast, bra innan med, startsnabb.... 110 ggr som vinnare är lite överdrivet kan tyckas, får ett lillspel av mig. Samt 11 ggr plats är taget alla dagar i veckan!


6 Zoko Lane avd 5 kan ju massor, ett lopp i kroppen, kanske behöver mer, men 42 ggr Vin på Sve spel mot 15 ggr på Bet365 är ändå stor skillnad.. får en pytteliten chanspeng med.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 00:06   #23
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
2 Sevilla blir Lördagens stora skrik. De tyngsta betaltjänsterna basunerar ”spik” och lajven kommer haka på tåget och göra allt de kan för att haussa Sevilla som helt plötsligt är deras bästa drag och bästa värming


Vad ska vi gissa på att Sevilla slutar på för streckprocent?

Just nu:

1 Dragster 41%
2 Sevilla 30%

Min gissning är att det slutar på

2 Sevilla 45%
1 Dragster 29%


Otroligt lågklassig Gulddivision i morgon. Man måste nog försöka hitta vinnare bakom Sevilla och Dragster om det ska bli någon utdelning att tala om på Lördag.
Gulddivisionen är ett av få nyckellopp denna vecka som styr utdelningen på V75 kraftigt.

Hittar jag inget bakom favoritduon så står jag nog över V75 och bara spelar. En TOP7 då jackpotten är rätt hög- det gick ju utmärkt förra veckan


Gareth Boko vann förra året denna tävlingsdag Gulddivisionen till 9ggr. Men då galopperade de mest spelade Stepping Spaceboy och Baron Gift.
Gareth ha vann bägge sina 2 lopp i Januari.

Sen börjar de bli jäkligt långsökta vinnare

3 Pastore Bob har jag räknat som ickevinnare och föredetting länge nu.

8 Monark Newman har trist utgångsläge och har inte vunnit ett förstapris på 150K eller mer sen 2017..

Får se hur jag gör i morgon.


Får man Dragster till 30% eller lägre så kanske det blir Spik.

Guld är trist ja, 1 2 9 kan vinna, jag tar alla 3 och hoppas på den minst spelade =)

Dock, det är ju gott om andra skrällvänliga lopp?

Avd 1,7,2 och 5 är för mig iaf väldigt ovissa, säkert 7-8 hästar i varje lopp där som kan vinna ! Avd 6 inte helt lätt heller även om det står mellan 4-5 st där bara kanske.

Dessutom, är Demon Ima verkligen sådär stenklar till 77%?
2 Claw tar den aldrig spets från, och Kim lär inte släppa till Johan precis med värsta motbudet! Ska vara om 6an dyker till spets då och släpper till 7 men annars blir det dödens, och då ska den plocka ner 2an och stå emot för formtoppade nr 10 med vässad utrustning med....

Bäst chans= Ja! 77%= Bara löjligt.
40-45% mer rimligt med tanke på troligt loppscenario.

Jag tror på hög utdelning, säkert över 500 000 iaf!
Men jag har haft fel många ggr förr hehe.

Lycka till om du väljer att spela ändå=)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 01:44   #24
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3056
Standard

Tycker 8 Taxi Out är intressant i öppna V75-1. Snabb ur volten och kommer få rygg på ledaren 1 Bravo Santana eller sämst 3:e inv om inte BS håller upp ledningen. Spårsnål resa oavsett som är så värdefullt över lång distans och han kan avsluta rappt. Att han är segerlös är iofs inget plus, men någon gång vinner den och det får gärna bli imorgon (eller idag blir det ju)

Senast redigerad av NicklasA den 2021-01-02 klockan 01:45.
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 04:26   #25
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5722
Standard

Beluga West skall strykas enligt Spelvärde.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 06:16   #26
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 07:09
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Start: 16:20
Kostnad: 189,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 6, 11 (7, 2)
2: 13 Hillbilly Woodland (3, 7)
3: 1 Dragster (2, 9) Tackar för %
4: 1, 2, 4, 5, 7, 10 (11, 12)
5: 10 Mr Perfection (1, 3)
6: 1, 4, 15 (7, 10)
7: 1, 2, 3, 5, 6, 10, 11 (9, 12)

3x1x1x6x1x3x7 = 378 rader.
378 x 1 x 0,50 kr = 189,00 kr.
Totalt: 189,00 kr.
Rättningskod: CMF WDK MVJ
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 07:37   #27
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 1025
Standard

Kalmar bjuder till en V75a efter winter burst. Känner att de kommer ge ganska bra men att det inte kommer vara en enkel rad ändå. Förlorar johan som är den som bränner mest favortier tillsammans med jorma så blir de pengar idag. Så jag får lita på statistiken i det här fallet.

avdelning ett. Lite smålurigt lopp med voltstart men jag tror tyvärr de kommer bli enkelt. Bravo santan med stefan persson kommer ha respekt med sig. Tar man inte ledningen direkt så tror jag cruise släpper och även kaj säkert släpper. Så jag går på de bästa hästen med högst segerprocent där många ej kommer våga spika.

avdelning 2. Stolopp och där de brukar hända saker men jag tror kanske de går att gå kort utsn att vara säker men tycker loppet är lite ojämnt. Skulle säga att de står mellan 1-7-13-14. Hoppar lövgren i detta lopp som ej kommer få spets och är favorit.

avdelning3 känns som kanske de står mellan 3 hästar som höjer sig. 1-2-9 och tar även med ulf på 8 som kag gillar till låg procent.

avdelning4 är storfavoriten som bränt 3 ggr som favorit kommer ej till spets då jag tror kuskar vill fölla den. Speciellt kim är en lurig en. Johan bränner med denna. 2-7-10 tror jag man kommer långt på. Tror 10 bara vinner med biken nu igen.

avdelning5 där tror jag fortune mearas bara tar ledningen och sen vem ska driva tempo? Så då tror jag den rinner undan. Spik.

avdelning 6 känns lite öppet ocj dwt är ston igen. Men hittar några som jag gillar mer och chansar. 2-4-8-10-15

avdelning 7: är svårast idag men jag går på 3-5-6-11 och hoppas de räcker men den som har råd måla på.

skulle säga att ni som har mer pengar gardera upp 2,6,7 och kanske ta med 9 i 5e.

det är mina tankar. Systemet finns här: https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...Oj5-Plq03KAg==
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 08:23   #28
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

First One In


Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Schhh låt dem ha semester ett tag till

10 Shutupandscratchme V751 går bra på långt, segstark sak som håller farten bra, kanske inte räcker till vinst här, men med förmodad körning i början mellan 1 6 och 7 så kan de bli trötta ben på en del till slut.. 7,9 plats på sve spel är ju inte fel!


12 First One in i samma lopp trodde jag de flesta skulle missa, men tydligen var dem mer med på noterna där, 2,5 på plats på Bet365 och 2,63% på Sve Spel var ungefär hälften av vad jag trodde på.. surt...

Avd 4 hitta jag en kul med, Visst vinner Demon Ima felfri, men helt kan man väl inte lita på den än och bättre hästar än den har missat till 77%...
Kommer den bort är det öppet, då tycker jag 6 Alibi är en av de tidigaste bakom, bra 2a bakom Omega Superstar senast, bra innan med, startsnabb.... 110 ggr som vinnare är lite överdrivet kan tyckas, får ett lillspel av mig. Samt 11 ggr plats är taget alla dagar i veckan!


6 Zoko Lane avd 5 kan ju massor, ett lopp i kroppen, kanske behöver mer, men 42 ggr Vin på Sve spel mot 15 ggr på Bet365 är ändå stor skillnad.. får en pytteliten chanspeng med.
Har jag lirat på raket på ATG. Bättre odds troligen. Kan vinna det här om i normal författning. (Hmm, sjönk just nu nästan 4 ggr, någon lassade...)

Senast redigerad av valo den 2021-01-02 klockan 08:39. Anledning: tillägg
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 08:39   #29
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 127
Sharp$: 1497
Standard

Favoriten Nr 1 Bravo S. struken. Vågar man ta ställning och chansspika Cruise med Calle nu ?
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 08:50   #30
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6133
Standard

Hade en sådan tanke redan innan favoriten blev struken. Men tar sig Cruise förbi LL Royal från början?

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Favoriten Nr 1 Bravo S. struken. Vågar man ta ställning och chansspika Cruise med Calle nu ?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td