Visa ett inlägg
Gammal 2021-01-03, 11:25   #205
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61674
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Tja vi har ju haft ett par miljonvinster här de senaste åren. Ett gäng sexsiffriga ramlar in varje år varav en så sent som idag. Det spelet hittar du här.

Ensam på V75 har vi inte haft någon men vad tycker du vi ska spela hem för att du ska anse att forumet är "bra"?

Trav är trav. Trav är svårt. Idag satte 206,2 system av 1.415.499 sjuan. Dvs 0,014%
De flesta har oftast fel. Nästan jämt faktiskt. Jag tycker det är ganska bra. Hade trav varit enkelt så hade alla haft alla rätt.
Då hade jag tyckt att trav var rätt tråkigt.

Men det är jag det.

Självklart är det så att svåra streckspel går back oftare än vad dom går plus. Inget konstigt med det.

När man går in på forumet för andelsspel kan det dock bli lite svårt att välja bland alla som säljer andelar. Många , de flesta, erbjuder andelsspel utan att sen varken redovisa systemet eller göra någon form av uppföljning. Hade ju varit önskvärt att kunna få lite koll på hur andelssäljarna spelar och hur det går. Blir ofta lite att köpa grisen i säcken annars. Tycker basse är ett föredöme där. Lägger alltid ut sina sålda spel och följer dessutom upp hur det går/gått, oavsett om det gått bra eller dåligt. Därmed får köparna bra koll på hur han spelar och hur det går och inte konstigt att andelarna blir populära.

Finns ju en del som kan sälja andelar till 3-4 banor varje dag från morgon till kväll. Har väldigt svårt att tro att det är möjligt att långsiktigt gå plus på det. Dels är det totalt omöjligt att läsa på så många lopp och att då långsiktigt slå de höga spelavdragen går bara inte. Att gå plus på att spela så hade bara varit möjligt med en återbetalning på 100 procent eller mer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat