Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-01, 20:29   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 1021
Standard

V75 Kalmar - 50kr andelen.


20000kr inspelat i december för storataget.se. Hoppas på ett ännu bättre januari. Spikar sevilla och fortune mearas. Spets på båda tror jag. Sen rinner de undan enkelt över kalmars långa upplopp. Av den enkla anledningen tror jag att de kommer få spets ganska rnkelt. Tror inte någon av dom kommer favorit när spelet stänger. köp en andel så vi kan lämna systemet. 50kr/st.

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...Oj5-Plq03KAg==

Förslag ligger öppet. Kan ändras om de kommer intressant info.

Med vänlig hälsning,
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 07:36   #2
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 1021
Standard

Lite uppdateringar

Och analys. Går att läsa på storataget.se

Kalmar bjuder till en V75a efter winter burst. Känner att de kommer ge ganska bra men att det inte kommer vara en enkel rad ändå. Förlorar johan som är den som bränner mest favortier tillsammans med jorma så blir de pengar idag. Så jag får lita på statistiken i det här fallet.

avdelning ett. Lite smålurigt lopp med voltstart men jag tror tyvärr de kommer bli enkelt. Bravo santan med stefan persson kommer ha respekt med sig. Tar man inte ledningen direkt så tror jag cruise släpper och även kaj säkert släpper. Så jag går på de bästa hästen med högst segerprocent där många ej kommer våga spika.

avdelning 2. Stolopp och där de brukar hända saker men jag tror kanske de går att gå kort utsn att vara säker men tycker loppet är lite ojämnt. Skulle säga att de står mellan 1-7-13-14. Hoppar lövgren i detta lopp som ej kommer få spets och är favorit.

avdelning3 känns som kanske de står mellan 3 hästar som höjer sig. 1-2-9 och tar även med ulf på 8 som kag gillar till låg procent.

avdelning4 är storfavoriten som bränt 3 ggr som favorit kommer ej till spets då jag tror kuskar vill fölla den. Speciellt kim är en lurig en. Johan bränner med denna. 2-7-10 tror jag man kommer långt på. Tror 10 bara vinner med biken nu igen.

avdelning5 där tror jag fortune mearas bara tar ledningen och sen vem ska driva tempo? Så då tror jag den rinner undan. Spik.

avdelning 6 känns lite öppet ocj dwt är ston igen. Men hittar några som jag gillar mer och chansar. 2-4-8-10-15

avdelning 7: är svårast idag men jag går på 3-5-6-11 och hoppas de räcker men den som har råd måla på.

skulle säga att ni som har mer pengar gardera upp 2,6,7 och kanske ta med 9 i 5e.

det är mina tankar. Systemet finns här: https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...Oj5-Plq03KAg==
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 10:47   #3
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 1021
Standard

Uppdaterad spik. Då 1an ströks i första.



Nya drag. Loralei marie spik ocj fortune mearas. Spets och slut är analysen. några få andelar kvar. 50kr/st. Systemet kostar 720kr. https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...Oj5-Plq03KAg==
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 18:02   #4
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 1021
Standard

Där satt den grattis alla som följde tipset.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ochs5 (+10), Gotland (+7)
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td