Visa ett inlägg
Gammal 2021-01-03, 12:40   #207
Gotland
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg

Finns ju en del som kan sälja andelar till 3-4 banor varje dag från morgon till kväll. Har väldigt svårt att tro att det är möjligt att långsiktigt gå plus på det. Dels är det totalt omöjligt att läsa på så många lopp och att då långsiktigt slå de höga spelavdragen går bara inte. Att gå plus på att spela så hade bara varit möjligt med en återbetalning på 100 procent eller mer.
Även jag har vid vissa tillfällen funderat kring hur man kan ha koll på så många banor och alla som startar. Så jag tog upp frågan och bollade just det med en av dessa spelläggare och fick ett klockrent svar

”Travet är mitt största och enda intresse och jag ser varenda lopp som körs. De jag inte följer live ser jag i efterhand.”

Även jag gillar trav och kollar dagligen men tycker det är tillräckligt svårt att hålla bra koll på de större spelformerna men kan bara konstatera att vi är alla olika.

Vi har helt enkelt på några av landets absolut mest travintresserade människor här på forumet och det ser jag som en styrka.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat