Citat:
Ursprungligen postat av shasha
Kan det verkligen stämma att samtliga hästar i V75-3 ska gå i vanlig vagn? Det är ju auto-lopp.
Undrar eftersom den 31/12 inte tog med Velegance då det stod i listan att den skull gå i vanlig vagn( i alla fall när jag analyserade loppet, vid nåt tillfälle ändrades det och jag glömde kolla en gång till). I resultatlistan, när jag kontrollerade mina analyser mot resultatet, såg jag att den gått i jänkarvagn.
Jag tog inte med Velegance eftersom den gången före gjort ett väldig bra lopp, men i jänkarvagn och nu annonserades det vanlig vagn.
Edit: Det handlar ju inte om 2-3:åringar där man kanske väljer att spara de extra växlarna till längre fram
|
Enligt tränarintervjuerna är det enbart nr 7 där det EVENTUELLT kan bli bike. Annars verkar det vara vanlig vagn som gäller.
Att komma ihåg nu också är att sen årsskiftet anges enbart vanlig eller amerikansk vagn. Hybrid finns inte längre som sulkyalternativ, de vagnarna är numera klassade som ”vanlig”.
Sen gäller ju som tidigare att tränarna kan ändra fram till 15 min före första start.