Visa ett inlägg
Gammal 2021-01-07, 16:47   #6
linfre
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 004
Sharp$: 5157
Standard

Jag tänker så här. När jag köper andelar av någon här så förlitar jag mig helt på dom. De får fritt ändra och bygga systemet hur de vill. Mycket info kommer nära start som helt kan kasta om ett system. Så att behöva visa ett preliminärt system där man som spelläggare känner att man inte får ändra alltför mycket känns fel. Plus att preliminära rader inte ska användas av icke deltagande spelare för att hitta drag och spikar.

Däremot några rader om tankar kring omgången och liknande är ju trevligt, samt även redovisning av systemet när omgången väl börjat så att även de som inte spelat kan se raden. Dock att "liverätta" och uppdatera raden i inlägget löpande är kanske overkill och mest en trevlig bonus så länge raden lever Uppskattas dock!

Tycker de flesta som lägger andelsspel här gör ett fantastiskt jobb och jag köper ofta andelar här som har genererat en hel del mindre vinster senaste tiden
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+50)

Senast redigerad av linfre den 2021-01-07 klockan 16:48.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat