Visa ett inlägg
Gammal 2021-01-28, 17:50   #1
Billman

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 2628
Standard

Insättningsproblem?

Någon mer än jag som råkat ut för insättningsproblem från min bank till ATG. Dom vill skicka mig via något som heter Trustly och dom vill att jag använder mobilen, vilket jag inte gör. Normalt loggar jag in på ATG, behöver jag sätta in pengar gör jag det via Bank ID.

Det tycks vara borttaget nu. Man vill ha mig över mobilen, vilket jag inte vill. Vill inte ta det över kontokort utan direkt från banken. Vill inte ta det över något Trustly!

Det här är nytt, men på Trustpilot, där det finns recensioner om detta företags göranden är det läskiga historier som bullas upp. Vet någon varför ATG har skaffat dom som mellanvante mellan min bank och ATG kontot? Jag litar inte på ATGs ledning - dom har köpt in omöjliga tjänster genom åren med den berömda Gps påhänget på sulkyn för miljoner när det redan fanns fantastiska redan operativa sådana i fransk och ex. Sydamerikansk hästsport. Utan färg dessutom! Någon kompis till Lorden som sålde in skiten. Ni vet ju om ni ser fransk hästsport hur tydligt man kan se de olika ekipagen.

Men borttagandet från direktinsättning från min bank via BankID. Kan det bli lättare?

Lurt.
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat