Citat:
Ursprungligen postat av Travkungen
Har alltid matnyttiga ideér frågan är bara om man alltid har rätt?
Chimallen tror ja håller upp och då ska det vara bra chans från ledningen.
En bra a häst på jokern.
Avd 2 tycker jag att Näslunds ska kunna ta spets Uhrberg upp nu och grymt spelbar den kanske man kan spika? vi får se i morgon 34 % mött stenhårt motständ och var med både Flip a Coin och Hålerydshästen för någon vecka sedan.
I Guld glömmer du min första häst i loppet Yarrah Boko såg du inte denne sist? tog in på Torvald samt slog av Iceland ,vinner närsomhelst.
2.4.7.8=täckt.
Se upp för Svandsteds i avd 4 Covington ås första barfota och det vet vi ju vad som skett för vid första barfota.
Nu ska jag inte säga för mkt men hoppas detta var något?
strecka lungt
|
Håller med dig på allt utom i guld. Att Yarrah slog Iceland säger inte så mycket med tanke på distans och form på den. Tog in på Torvald skulle jag väl inte säga att han gjorde heller, och även om han gjort det skulle det inte säga så mycket då ingen av kuskarna tog i hästen direkt sista biten. Jag tror alla som "heltäcker" det här loppet med 4 streck gör en tabbe som inte placerar dem i ett annat lopp.
På tal om fjärde avdelningen så är Rocky Silvio bortglömd den här gången. Han borde vara nära Tryptofan Håleryd på strecken. Untersteiner bortglömd som alltid, klart underskattad kusk och tränare.