Visa ett inlägg
Gammal 2021-02-20, 12:35   #67
Nobleflash

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 6289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag tror man måste våga gå kort i första och samtidigt riskera att spricka direkt idag.

Det kommer ju inte rensa bra även om sjundehandaren vinner- inte fantastiskt bra iaf. ”Alla” garderar rejält i första avdelningen. Många garderar även brett i avdelning 2.

Sen spikar ”alla” i guld.

Siktar man på att vinna mycket pengar idag så måste man spela emot hur den stora massan spelar.

lyckas man istället klar avdelning 1 och 2 på typ 3x1 streck och dessutom fäller dagens största i avd 3 så sitter man bra på det.

Klurig omgång idag när man inte ens vet hur banunderlaget blir än.

Jag kommer nog spela så i alla fall. Försöka hitta 2-4 rimliga halvskrällar i första och låsa på dem. Lyckas jag har jag direkt ett övertag på kollektivet som nog i snitt förbrukat 6-8 streck i första.

I dag avvaktar jag till jag sett de inledande loppen för att säkrare kunna bedöma hur banan och vädret blir innan jag spikar exakt system.

lycka till med streckandet
Jag lutar också mot att spela så. Blir till att klura på vilka man går på i första bara.

Spanar jag i lopparkivet har Racing Ribb gått riktigt bra den här tidpunkten på året flertalet gånger och har hanterat något tung bana bra tidigare.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat