Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-02-20, 10:35   #61
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5751
Standard

Första loppet tycker jag är svårt. Vet inte vem man ska välja bort, om man försöker gå kortare. Känns som att man kommer åka då.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-20, 11:04   #62
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Första loppet tycker jag är svårt. Vet inte vem man ska välja bort, om man försöker gå kortare. Känns som att man kommer åka då.
Jag tror man måste våga gå kort i första och samtidigt riskera att spricka direkt idag.

Det kommer ju inte rensa bra även om sjundehandaren vinner- inte fantastiskt bra iaf. ”Alla” garderar rejält i första avdelningen. Många garderar även brett i avdelning 2.

Sen spikar ”alla” i guld.

Siktar man på att vinna mycket pengar idag så måste man spela emot hur den stora massan spelar.

lyckas man istället klar avdelning 1 och 2 på typ 3x1 streck och dessutom fäller dagens största i avd 3 så sitter man bra på det.

Klurig omgång idag när man inte ens vet hur banunderlaget blir än.

Jag kommer nog spela så i alla fall. Försöka hitta 2-4 rimliga halvskrällar i första och låsa på dem. Lyckas jag har jag direkt ett övertag på kollektivet som nog i snitt förbrukat 6-8 streck i första.

I dag avvaktar jag till jag sett de inledande loppen för att säkrare kunna bedöma hur banan och vädret blir innan jag spikar exakt system.

lycka till med streckandet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nobleflash (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-20, 11:12   #63
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Das Auto struken. Nu blir det ännu lättare för favoriten.
Lite växte väl chansen men både och med strykningen. När nu Bravo är nedstruken ett hack backar nog inte Johan t ex.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-20, 11:16   #64
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 729
Sharp$: 37597
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Lite växte väl chansen men både och med strykningen. När nu Bravo är nedstruken ett hack backar nog inte Johan t ex.
Jag tycker att chansen ökade rejält då Das Auto är startsnabb och var den som skulle kunnat hindra honom från att nå ledningen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-20, 11:19   #65
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 729
Sharp$: 37597
Standard

Idag gäller det att få sju rätt. De brukar bli överbetalda vid jackpot-omgångar. Ser inte ut att bli någon jätteutdelning.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-20, 11:23   #66
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 397
Sharp$: 4263
Standard

6 L.L.Royal såg ut som en bomb i värmningen inför V86 sist och den levererade! Har tuggats om sedan comebacken och nu misstänker jag att formen är på absolut max! Nedstruken till bästa spåret och jag funderar på att singla till sjukt låg procent! Kaj Widell emot... Ingen solid V75-vinnare...

Mitt bolags säljs idag på hemmabanans krypin för den som är intresserad.
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-20, 11:35   #67
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5751
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag tror man måste våga gå kort i första och samtidigt riskera att spricka direkt idag.

Det kommer ju inte rensa bra även om sjundehandaren vinner- inte fantastiskt bra iaf. ”Alla” garderar rejält i första avdelningen. Många garderar även brett i avdelning 2.

Sen spikar ”alla” i guld.

Siktar man på att vinna mycket pengar idag så måste man spela emot hur den stora massan spelar.

lyckas man istället klar avdelning 1 och 2 på typ 3x1 streck och dessutom fäller dagens största i avd 3 så sitter man bra på det.

Klurig omgång idag när man inte ens vet hur banunderlaget blir än.

Jag kommer nog spela så i alla fall. Försöka hitta 2-4 rimliga halvskrällar i första och låsa på dem. Lyckas jag har jag direkt ett övertag på kollektivet som nog i snitt förbrukat 6-8 streck i första.

I dag avvaktar jag till jag sett de inledande loppen för att säkrare kunna bedöma hur banan och vädret blir innan jag spikar exakt system.

lycka till med streckandet
Jag lutar också mot att spela så. Blir till att klura på vilka man går på i första bara.

Spanar jag i lopparkivet har Racing Ribb gått riktigt bra den här tidpunkten på året flertalet gånger och har hanterat något tung bana bra tidigare.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-20, 12:09   #68
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Minnestads Ecuador och My Dream Art håller jag helt med om...

Jorma kör ej
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-20, 12:16   #69
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Jorma kör ej

Han har aldrig kört Minnestads E. och MDA var det väldigt länge sedan han körde - ej heller långlopp, där jag alltid vurmar för Jorma. Så det kan allt gå bra, ändå...

Lycka, till!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-20, 12:19   #70
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Viktigaste infon idag månne:

Mantorp Park

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-20, 12:36   #71
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

MASCARPONE DOC i V75-2 har bytt kusk, Magnus Djuse ersätter Jorma.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-20, 12:59   #72
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2632
Standard

hur verkar banan?
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-20, 13:01   #73
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 729
Sharp$: 37597
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av heddari Visa inlägg
hur verkar banan?
Enligt rapporterna från banmästaren så ska det bli en bra bana. Tjälen sitter långt ner i marken etc. Tung blir den nog inte, kanhända lite hård skulle jag tro.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-20, 13:02   #74
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Banmästaren på Mantorp inför lördagens V75.
-Håller prognosen är jag inte orolig. Vi har djup tjäle så kylan finns där. Vi har lagt på nytt torrt material i syfte som ska suga upp fukt som kommer underifrån. Fäste/brodd behövs troligen bak för hästar som kräver ordentligt fäste.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-20, 13:07   #75
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 729
Sharp$: 37597
Standard

Forsgren och Hultman är lite oroliga för att banan kan släppa. I första kurvan är det störst problem. Vi får se helt enkelt hur det utvecklas under dagen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td