Visa ett inlägg
Gammal 2021-02-26, 05:12   #20
travanalys
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Statistiken visar inte att större andel hästar spelas ned under 2x pengarna nu jämfört med innan, och medianoddset bland dessa är detsamma. Hänsyn har tagits till lägre spelavdrag.
Hmm, kanske är det så att favoriter alltid har överspelats. Kollade nu och två Nurmosfavoriter torskade på valla för några veckor sedan till 1,20 resp. 1,33 och min tanke var att oddsen var så låga för att många spelade trio/tvilling/komb med favoriten och inte för att alla dunkade in vinnare till dessa odds.

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Trio-JP finns inte längre. Och det är först i efterhand som pengarna från Trio-spelet förs över och ökar de andra oddsen.

Om du tittar i oddslistan kommer du att se oddsen utan dessa extrapengar och det är alltså något du ALDRIG kan se ... så att du inte märkt någon skillnad vid Trio-JP är fullt naturlig. Det syns ju bara i toto-resultatet.
Det var det jag menade, jag tycker skrällarna betalar bra även när trion hittas. Tror jag bara vid ett tillfälle fått extra bra odds på grund av att ingen hittade trion...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat