Visa ett inlägg
Gammal 2021-03-13, 12:49   #2
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Avd VII: Nr 4 är bästa hästen. Att den sen dessutom fått de potentiella motstånden från klart sämre utgångslägen gör inte saken sämre. Visst är det årsdebut men den här hästen är alltid väl förberedd för det läget och jag oroar mig inget för Kenneth Haugstad i sulkyn. Blir det inte spets direkt så kommer den släppas dit i behagligt tempo och jag ser det som att övriga kommer ge upp förstapriset här. Det blir en lätt joggingrunda där sista halvvarvet går så fort att ingen kommer ha med detta att göra. Den som söker sig till andraplats kommer avancera fram i en lugn dödens. Dunderspik som dock kommer rusa upp i procenten - dessvärre. Landar över 40%.

Avd VI: Nr 4 Eclipse Am är det väl lite vinna eller försvinna med och då tycker jag nuvarande under 15% känns högaktuellt för spik. Har dock inte beslutat mig ännu. Ludde kommer nog dundra framåt och borde släppas till spets. Sen är frågan om den kommer stå hela vägen hem över det långa upploppet men varför göra det svårt när det är enkelt? Skulle jag börja strecka här kan det landa på många streck nämligen.

Avd I: Kort distans och Ubiquarian Face kommer ut efter vila. Här kommer det gasas från en del håll och initialt sitter väl Mr Clayton JF i spets. Frågan är sen om Adrian kan köra sig dit. Även om Kolgjinis häst inte är den segerrikaste så har den varit ute i stentuffa lopp varje gång i stort sett och har ett överlägset snitt insprunget per start. Jag ser bara några scenario här. Tempot hålls uppe och Örjan får det kört i halsen med Southwind Hydro som sen spurtar ner de över långa upploppet eller så får Kolgjini ta över och bestämma hyggligt, men där Örjan likväl kan bjuda in till kamp även om det då är klar fördel för Ubiquarian Face. Det känns som ett bra lås även om det så klart finns fler segerkandidater här.

Det här kan vara lite av utgången på kupongen och sen gäller det att jag löser övriga fyra lopp på ett bra sätt. Även Maestro Crowe är bäst och inte kommer behöva göra för mycket för att ta sig fram eller avsluta bäst över den långa distansen så känns 68% alldeles för mycket även om den kommer dala ned mot 60%.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat