Visa ett inlägg
Gammal 2021-03-13, 13:00   #3
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Avd V: Nr 8 och Tommy Karlstedt på V75 klingar inte högt och det verkar kollektivet gått på. Under 2% just nu vilket är bland det sjukaste. Jag säger inte att den vinner men 6.00 på plats är taget! Tänk er in Örjan på den här från spår 5 istället. Då hade jag spikat! Nu ska den med. Tre gånger barfota, en seger och två diskade. Segern på 13.3 över full distans! Från spår 12 och till 176 i odds. Det är inte många som kan stava till det i detta fältet. Jag vet att positioner är viktiga så klart men fortfarande, 2%!!! Dessutom en häst med hög segerprocent även om snittprissumman per lopp är näst lägst.

Nr 2 Condior spikade jag senast och det här är en fin sort som Bergh kommer göra än större underverk med. Perfekt spår och kommer nog till spets. Om jag sen låser på dessa två eller försöker plocka med ytterligare någon långspurtare eller positionsvinnare får jag se men här kommer jag inte måla på för mycket. Det kan betyda att vi har bra med streck att "ödsla" i samtliga tre voltstartslopp.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat