Sex femmor är väl inget att skryta med och vi är ett halvt huvud från att sätta bägge spikar. Nu hade det ju inte gett mer än runt fyra gånger pengarna tillbaka. Det är i andra vi faller lite och vid fullt system i dag hade det varit lite jobbigt att åka på spiken Eclipse Am.
Får vara nöjd med upplägget även om storfavoriten vinner i tredje där vi har sex hästar men ni som följer mig vet att det i 99% av alla system finns väldigt bra potential, sen behöver det bli rätt i loppen också. Sen kan jag så klart bli besviken på att inte våga men i dag står jag fast vid Ludde i sjätte. Heavy Sound får nog bli årets spik för där var spelarkollektivet så fel ute så jag undrar vad som händer.
Tack för er som var med. Ska försöka komma in lite mer i travet nu efter flytten. Men det får vara mitt mående som helt styr hur mycket tid och ork jag kan lägga på det hela.
Jag tar gärna emot all form av kritik i uppbyggnad etc ifall någon har synpunkter. Ibland blir jag hemmablind nämligen.
Vi kämpar på!