Visa ett inlägg
Gammal 2021-03-29, 23:04   #10
Gotland
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Förstår att det måste vara enerverande och "time consuming", men bli hårdare på att ALLA spel som presenteras eller sägs spelas i de speltrådar som hanterar varje banas spel, måste återföljas av ett kvitto, annars raderas dessa. Kanske är detta ett för stort jobb då ni moderatorer självklart vill koncentrera er spå era egna spel, men driver man en sajt så kanske man får göra avsteg, alternativt "anställa" fler som kan hjälpa till med att hålla rent i "huvudtrådarna" för varje omgång!

Lycka till!

Jag förstår vad du menar och är ute efter. Tyvärr görs vårt ”arbete” här på frivillig basis och vi som moddar får inte betalt alls för den tid vi lägger ner. Men jag tycker vi lyckas hålla en hyfsad nivå på det hela ändå.

Personligen tycker jag att huvud-/diskussionstrådarna numera mest består av okommenterade kvitton. Där saknar jag diskussionerna och tankarna i mångt och mycket. Visst är det bra att man presenterar sina kvitton där men det är ju tankarna bakom lappen som är det intressanta.

Men när det kommer till andelsspelen är jag mest frustrerad över att folk kränger andelar till höger och vänster men vägrar ge köparna möjlighet att följa upp och se resultaten.

Det finns redan flera seriösa andelsläggare som lägger ut alla sina spel samt även liverättar ibland men många pushar ut en länk och bumpar den sedan sjutton gånger med noll och ingenting mer än att man vill att ”fler” ska köpa in sig.

Det gillar i alla fall inte jag.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)

Senast redigerad av Gotland den 2021-03-29 klockan 23:05. Anledning: Edit
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat