Visa ett inlägg
Gammal 2021-05-12, 11:27   #8
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18029
Standard

V86 snabbis

V86 1) 3 Ferrari B.R. Välstammad B.R. häst som vunnit hälften av sina starter. Årsdebut och dunkel form men bevakas på läge och gamla meriter. Renoverad ! Kanske en favorit i fara ?

V86 2) 1 Sashay Kemp. Lite blek i Pokalkvalet, tufft emot här oxå. Men bra läge och skoryck. Luring.
8 Cactus har bra form men surt läge men hästen är tuff. Bästa hästen ? Psst dessutom Örjan läge.

V86 3) 1 Finnskoga Oda. Chansstreck i som vanligt lurigt Kallblodslopp ! Dessutom ston och inte nog med det norska ! Nyrenoverad !?

V86 4) 5 Zeolit. Rikstoto härdad snackis men vinner ju nästan aldrig ? Ok skoryck kanske kan ge en extraväxel. Jag chansar.

V86 5) 5 Global Undefeded. Välstammad Global häst. Bättre än raden varning.

V86 6) 7 Alone. Såg bra ut i årsdebuten och är normalt med i striden. Ganska behagligt motstånd och rätt distans. Örjan fixar volten.

V86 7) 2-4-5 känns väl ganska stabilt men många för mig okända förmågor i fältet.

V86 8) 1-2-3-8. Känns tryggt. Seismic Wave övertygade väl inte helt i årsdebuten trots vinst i behaglig silverdivision. Men ska bli att kul att se om Nurmos har slipat till till kniven. Det här är en grym travare. Kanske kan få en biljett och pigga upp det i min värld något urvattnade Elitloppet. Men det kanske dyker upp någon Dark Horse i sista stund.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+8)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat