Visa ett inlägg
Gammal 2021-06-04, 21:40   #36
Edde
Banned

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
No offence men det där är en "sanning" som ofta uttrycks både om spel och om aktiemarknaden. Men den saknar ju logik. Mycket bättre är väl att ha självinsikt och inse sina egna begränsningar. En sådan som Berglund jobbar väl med travtips på heltid och det vore ju rätt konstigt om han då inte gör det bättre än gemene man. En sådan lyssnar jag gärna på precis som det finns en del personer jag har stort förtroende för när det gäller aktiemarknaden.

Med det sagt så måste en ju naturligtvis själv stå för sina spel och det finns ju inget som hindrar att en går sina egna vägar i viss omfattning.

Och du skriver jag faktiskt själv tidigare i tråden att det inte haglat vinster för dig?

Lycka till!
Du förstår inte poängen med spel va? Spel handlar om att ha roligt och inte spela bort massa och sätta dig själv i problem. Eller om du drar in stora vinster bränna allt. Skillnaden är som du säger Berglund har detta på heltid sen har han en bred budget där han ska hjälpa folk men det är lätt och vinna när man spelar för andras pengar. Med det sagt som jag skrev innan Berglund är duktig på det han gör men han är fortfarande ingen världmästare för det finns det ingen människa i hela världen som är angående spel. Som sagt jag läser det han skriver och tycker han är bland de bättre men som jag sa han är fortfarande ingen gud för det finns det inte och det var min poäng. Jag hittade en 2%are en gång och det var min egna känsla och inte läst nåt av Berglunds och då var jag en galopp från 8 rätt på V86 och 15000 + på 105 kr. Så förstå poängen innan du börjar svabbla med din dynga.
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat