Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-06-04, 12:26   #31
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
tror att nr 2 stole the show kommer spetsa , och väl där släpper inte rickard

marcus nöjd med träningen
Ja jag tror det kan vara ett fint drag
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 14:26   #32
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50103
Standard

Daniel Berglund V75 Mantorp på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 14:31   #33
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 740
Sharp$: 12951
Standard

Visst ser Brons och Guld loppen vidöppna ut på förhand ?

Avd 1. Frågan är vilka som går iväg felfritt och utan tappstart på framvolten ? 1-3-5 kanske. 7 Nja. 2-4-6 knappast.
11 Bourdeux kan vara chansspiken.

Avd 3. Här känns det som helgardering i min värld ! Vem är chanslös ? Ok 1-2-4-8-9 är väl måste streck men 3-10-11 är inte borta. 5-6-7-12 tja större under har hänt.

Hm att spika 11 Bourdeux och 4 Short In Cash kanske är lösningen.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 18:33   #34
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50103
Standard

Jens Sjödén V75 Mantorp på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 20:08   #35
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6133
Standard

No offence men det där är en "sanning" som ofta uttrycks både om spel och om aktiemarknaden. Men den saknar ju logik. Mycket bättre är väl att ha självinsikt och inse sina egna begränsningar. En sådan som Berglund jobbar väl med travtips på heltid och det vore ju rätt konstigt om han då inte gör det bättre än gemene man. En sådan lyssnar jag gärna på precis som det finns en del personer jag har stort förtroende för när det gäller aktiemarknaden.

Med det sagt så måste en ju naturligtvis själv stå för sina spel och det finns ju inget som hindrar att en går sina egna vägar i viss omfattning.

Och du skriver jag faktiskt själv tidigare i tråden att det inte haglat vinster för dig?

Lycka till!

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
All respekt för Berglund och det han spelat in och hittat skrällar men han är inte bättre än någon annan för det. I slutändan är det ens egna känsla som man ska gå på
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 20:40   #36
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
No offence men det där är en "sanning" som ofta uttrycks både om spel och om aktiemarknaden. Men den saknar ju logik. Mycket bättre är väl att ha självinsikt och inse sina egna begränsningar. En sådan som Berglund jobbar väl med travtips på heltid och det vore ju rätt konstigt om han då inte gör det bättre än gemene man. En sådan lyssnar jag gärna på precis som det finns en del personer jag har stort förtroende för när det gäller aktiemarknaden.

Med det sagt så måste en ju naturligtvis själv stå för sina spel och det finns ju inget som hindrar att en går sina egna vägar i viss omfattning.

Och du skriver jag faktiskt själv tidigare i tråden att det inte haglat vinster för dig?

Lycka till!
Du förstår inte poängen med spel va? Spel handlar om att ha roligt och inte spela bort massa och sätta dig själv i problem. Eller om du drar in stora vinster bränna allt. Skillnaden är som du säger Berglund har detta på heltid sen har han en bred budget där han ska hjälpa folk men det är lätt och vinna när man spelar för andras pengar. Med det sagt som jag skrev innan Berglund är duktig på det han gör men han är fortfarande ingen världmästare för det finns det ingen människa i hela världen som är angående spel. Som sagt jag läser det han skriver och tycker han är bland de bättre men som jag sa han är fortfarande ingen gud för det finns det inte och det var min poäng. Jag hittade en 2%are en gång och det var min egna känsla och inte läst nåt av Berglunds och då var jag en galopp från 8 rätt på V86 och 15000 + på 105 kr. Så förstå poängen innan du börjar svabbla med din dynga.
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 21:00   #37
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 634
Sharp$: 2896


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

"Förstå poängen innan du börjar svabbla med din dynga."

Ett roligt uttryck i en rå gangsterfilm kanske. Men det hör väl inte hemma här på Sharps där vi diskuterar veckans V75a i godan ro? Kan vi inte hålla en god och trevlig ton?
Skäms!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gus (+10)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 21:06   #38
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Du förstår inte poängen med spel va? Spel handlar om att ha roligt och inte spela bort massa och sätta dig själv i problem. Eller om du drar in stora vinster bränna allt. Skillnaden är som du säger Berglund har detta på heltid sen har han en bred budget där han ska hjälpa folk men det är lätt och vinna när man spelar för andras pengar. Med det sagt som jag skrev innan Berglund är duktig på det han gör men han är fortfarande ingen världmästare för det finns det ingen människa i hela världen som är angående spel. Som sagt jag läser det han skriver och tycker han är bland de bättre men som jag sa han är fortfarande ingen gud för det finns det inte och det var min poäng. Jag hittade en 2%are en gång och det var min egna känsla och inte läst nåt av Berglunds och då var jag en galopp från 8 rätt på V86 och 15000 + på 105 kr. Så förstå poängen innan du börjar svabbla med din dynga.
Varför skulle det vara lättare att vinna med andras pengar ?
Starta ett tillsammansbolag vettja !
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 21:12   #39
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Varför skulle det vara lättare att vinna med andras pengar ?
Starta ett tillsammansbolag vettja !
För ju mer pengar du har och ju mer rader ju större är chansen givetvis
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 21:13   #40
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
"Förstå poängen innan du börjar svabbla med din dynga."

Ett roligt uttryck i en rå gangsterfilm kanske. Men det hör väl inte hemma här på Sharps där vi diskuterar veckans V75a i godan ro? Kan vi inte hålla en god och trevlig ton?
Skäms!
Jag sa åsikten och det som var relevant men direkt får man ”du har ju inte vunnit så mycket”
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 21:14   #41
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Varför skulle det vara lättare att vinna med andras pengar ?
Starta ett tillsammansbolag vettja !
Tillsammansbolagen har tyvärr förstört charmen med all spel.
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 21:18   #42
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6133
Standard

Vad menar du är poängen? Det är liksom inte helt solklart. Gillar emellertid ordet svabbla, det var nytt för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Du förstår inte poängen med spel va? Spel handlar om att ha roligt och inte spela bort massa och sätta dig själv i problem. Eller om du drar in stora vinster bränna allt. Skillnaden är som du säger Berglund har detta på heltid sen har han en bred budget där han ska hjälpa folk men det är lätt och vinna när man spelar för andras pengar. Med det sagt som jag skrev innan Berglund är duktig på det han gör men han är fortfarande ingen världmästare för det finns det ingen människa i hela världen som är angående spel. Som sagt jag läser det han skriver och tycker han är bland de bättre men som jag sa han är fortfarande ingen gud för det finns det inte och det var min poäng. Jag hittade en 2%are en gång och det var min egna känsla och inte läst nåt av Berglunds och då var jag en galopp från 8 rätt på V86 och 15000 + på 105 kr. Så förstå poängen innan du börjar svabbla med din dynga.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 21:24   #43
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 740
Sharp$: 12951
Standard

Livet är en fest.

” på fredagskvällen bubblar det blodet man är .......... inte så sugen på travtips utan meningslöst käbbel ”

Håll me om de folk o fä.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 21:27   #44
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Vad menar du är poängen? Det är liksom inte helt solklart. Gillar emellertid ordet svabbla, det var nytt för mig.
Förstod du inte från början? Isåfall ber jag om ursäkt om jag blev upprörd isåfall. Men jag menar att min enda poäng var att jag gillar Berglund som fan det är oftast han jag brukar se de bästa skrällarna/bra spikar men han är den jag kollar främst för jag vet att han är duktig. Men poängen var att bara för att han spelat in mycket och är duktig och har detta på heltid betyder inte det att han är världens bästa för det är ingen. Om jag hittar en potentiell skräll själv så är jag ju nöjd med det för oavsett om du spelar på trav eller fotboll så i slutändan är det alltid din egna känsla som går först istället för andras. Med det sagt kan man lyssna på Danne men egen känsla värnar jag själv om. Aja du får lycka till på V75 och ha en bra fredag
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 21:30   #45
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 634
Sharp$: 2896


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Jag sa åsikten och det som var relevant men direkt får man ”du har ju inte vunnit så mycket”
Ja det var ju inte min kommentar! Var är Travsnack med Sharps? Jag är inte inne här för att bevittna ett krogslagsmål, jag är här för att höra goda spelidéer.
Men bråka ni, jag lägger mig och läser. Gonatt!
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td