Citat:
Ursprungligen postat av travanalys
1-3 dagar ska det ta. Jag vet att de brukar komma in dagen efter men det är ju knappast så att pengarna kommer gå upp i rök. Det är ATG vi pratar om och inget suspekt bolag som är registrerat på någon kanalö. Lite tålamod så ska du se att pengarna ramlar in senast imorgon som du ju redan fått svar om...
Edit: Jag gjorde ett uttag efter v5:an på fornaboda i lördags och de pengarna kom in igår...
|
Jag plockade ut pengar i lördags. Dom kom vid midnatt mot måndag.
Vet att det är 1-3 dagar men kommer ALLTID dagen efter...
Det som gjorde mig bekymrad var dom obefintliga svaren. Vidare ska vi inte ha allt för hög tilltro till ATG bara för att dom är statliga.
Jag har varit med om att vara en av två kvar på V3 med en vinst på ca.10.000 kr per andel. Jag såg loppet och en klar vinnare i mål vilken var min spik. Jublade såklart. När resultatet kom var en annan vinnare fastställd på V3 liksom övriga spel. Jag ringde ATG som höll med! Dom hade fastställt fel vinnare! Skyllde på den mänskliga faktorn... Undrar just om dom tog vinsten för V3:an från kaffekassan för resultatet ändrades aldrig och många fick utbetalt på en felaktig vinnare. Efter en vecka kom mina rättmätiga pengar efter lite hot om att gå till massmedia.
Om jag INTE hade kollat loppet utan bara resultatet liksom den andra andelsägaren som vann så hade nog ingen reagerat...
Därför litar jag inte på ATG alls! Har fler exempel på mycket konstiga rörelser i deras system där...