Visa ett inlägg
Gammal 2021-06-29, 16:59   #9
travanalys

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 258
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Ja det var verkligen sjukt. Det var nog ganska exakt två år sedan. Sommaren 2019 har jag för mig.
Helt sinnessjukt om de inte hade betalat ut vinster. Jag menar, du kan ju ej varit den enda som påtalat detta. Är väl många som hade spelat i loppet, kusk och ägare borde också uppmärksammat detta.

Men visst litar jag på atg, annars hade jag nog inte vågat spela på trav. Betfair kunde vara lite roliga ibland när de hade trav. De kunde rätta resultatet och betala ut vinster i samband med att hästarna gick i mål. Men det hände ju diskningssituationer titt som tätt som gjorde att de var tvungna att korrigera en massa i efterhand. Och ibland var strukna hästar med bland oddsen och jag fick i princip kontakta de själv om det hade påverkat mig negativt. (Dock inte om det påverkat mig positivt. )

Det sjukaste jag varit med om var en sida som hade h2h travodds för kanske 15 år sedan. Men vid ett tillfälle låg oddsen kvar efter att loppen gått i mål. Det var den bästa och säkraste sexling jag lirat på.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+100)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat