Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter
Jag tog också ut pengar i söndags. När jag ringde kundtjänst fick jag svaret "felsökning pågår". Egentligen vill man veta NÄR man får sina pengar. Pengar som man räknat med att betala räkningar vid månadsskiftet. Om man t.ex. överskrider trängselskatten en dag blir man bestraffad med 500 kr per bil.
Kan man lita på ATG? I Elitloppet 2020 spelade jag Cokstile högt på alla möjliga spel. Vinnaren diskades sedermera och alla Cokstiles ägare/tränare osv kompenserades. Vad fick de som spelade Cokstile hos ATG? ATG har våra spelkvitton i sina datorer. Visst - ATG följde SINA regler - vi som spelade rätt blev torskar.
|
ATG har tillräckligt stora brister för att kunna flyga helt under radarn. När något går fel tar det tid och företaget verkar stå handfallna och utan svar. Oavsett om det gäller teknik, spel(säkerhet) eller som i det här fallet utbetalningar. Min upplevelse är att man när det går snett är tysta och mörkar! Jag har fler exempel om än inte lika allvarliga som i det fall jag beskriver i den här tråden.
Nu livnär jag mig inte på spel utan har en privatekonomi som betalar mina räkningar men då företaget inte på något vis premierar sina kunder men någon form av bonus för lång och trogen tjänst och snor öresavrundningar så man måste in med extra såfort ett öre saknas så blir jag förbannad när det inte fungerar åt andra hållet! Framförallt så blir man vidrigt nonchalant bemött när dom gör fel vilket retar mig ännu mer!