Visa ett inlägg
Gammal 2021-07-12, 18:18   #3
Gotland
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6369
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Nä verkligen inte. Dessutom är förstapriset i Årjängs stora sänkt. Trots rekordspel i fjol.

Travet är illa ute. Prispengarna sänks i Norden. Travbanorna är fallfärdiga. Publiken borta. Vardagstravet har lågt intresse med " favoriter släppta till spets" och ständiga jackpots. Dessutom har politiskt bestämt sig för att spö ska bort från travet. Allt färre köper travhästar. Få verksamma i travet kan ta ut en vanlig lön. Ja det blir väl som vanligt på V75. Favoritparad och några tusenlappar. Hur många omgångar blir det miljonutdelning på V75 varje år. De är få, 5st?
Jag håller med dig om delar av den problematik du beskriver. Men benämningen ständiga jackpots tycker jag är intressant!

De senaste tre veckorna har utdelningen på V64 resulterat i att fyrorna flyttats över till jackpot hela 2 ggr av 12! (senaste månaden 4/16). Jag tycker inte det är särdeles ofta men man behöver inte tycka som jag.

Jag undrar bara, vad vore "lagom" utfall på vardagstravet för att öka intresset enligt dig?

Själv spelar jag alltid endast V6 och väljer att stå över omgångar då de allra största ser ut att ha allt för god vinstchans... men det är jag det!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5), Efterhandaren (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat