Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit
Eftersom ingen svarar i den andra tråden vinkar jag in moderatorerna hit i stället. Vad vet jag, ni kanske sitter i extrainkallat supermoderatordupersamträde över mitt sluga förslag, hehe!?
Vad tror ni? Fixa lite häftiga priser, eller inte - starta en tävling från början av augusti och kör till årets slut eller till nästa års augusti. Bara Vinnare- och Platsspel. Enkom på ATG. Spel inlämnade FÖRE spelstopp räknas enkom. Fiktiva, eller ej - bara de är redovisade i ett eget spreadsheet här på Sharps så godkänns spelen.
Bara trav, inget monté, eller galopp! ROI avgör. Begränsningar på antal spel/vecka, eller slikt etc. får andra än mig bedöma om detta är nödvändigt, eller ej. Alla banor räknas - både svenska och utländska (kan iofs. diskuteras om detta ger för stor fördel för någon), bara spelen är lagda på ATG! Hmm, kom på en sak; bara spel som kan fastslås räknas. Dvs. sammanslagna potter är de enda som kan räknas vad gäller platsspelen... Blir svårt att få med platsspel som missat i ett intervall, eller?
Vad sägs?!

|
Kul idé! Jo jag såg den i andra tråden och gillar generellt sett upplägget. Kommer tas i beaktande när nästa tävling ska köras.

|