Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-02, 19:02   #7
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Expressen är också inne på den m.fl.

4 Perpetuate har varit riktigt bra vid ett par segerlopp och från ett bra läge är det min tidiga förstahäst. 3 Axel Wind har varit klart positiv på slutet och med tanke på form och läge ska han passas. 8 Giordano Soa och 9 Gerris Trix ska passas trots sämre lägen.
Nej, så surt - har inte kollat andra källor och ja, då lär väl värdet vara borta vid start... Perpetuate är klar första häst efter senaste insatsen men mången galopper är det och helt plötsligt skall han ha ett stressigt framspår bakom bilen. Inte säkert alls att det blir felfritt där och kanske är Gerris trix före i starten?

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
Gerris Trix tidig på min lapp också vid större gardering.

Nu är det förvisso riktigt tidiga streckprocent och det kommer förändras kraftigt ju närmare start vi kommer, men är det inte lite väl otroligt att Perpetuate är streckad omkring 67% just nu? Finns ett par 3-4 hästar som håller minst samma kvalité i min bok som jag kommer att gardera med. Otroligt spelvärde på flertalet hästar här.
Jo, med tanke på alla galopper och nu stressigt framspår så är det ganska otroligt, men går man bara på sista insatsen så förstår jag det, men så enkelt är ju inte travet, som tur är...

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat