Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-14, 10:53   #35
Kocken14

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5755
Standard

Åby och favoritrad att vänta... Eller?
Måste ju hitta några ekipage som kan
ställa till det för favoriterna.

Avd 1 - 13 MC stor favorit och blir svårfälld Omgångens bästa spik.

Avd 2 - 10 Erw Zet fantastiskt fin senast, men här tror jag att det kan skrälla och der
ekipage jag tror till och med kan sitta i spets efter halvvarvet är nr 8 Versace Broline med Jocke Lövgren som såg bländande ut sist 2%...

Avd 3 - 15 Svecak Palema favorit, men 14 Alexi Quick från samma stall lär ju vara ifatt start hästarna omgående och då får 15 vara bra... 3% Glöm inte den gott folk.

Avd 4 - Zion Font, kan den fällas av en hård regnig bana. Ja faktiskt så tror jag det och här har jag haft koll på en häst som körs av Erik Adielsson nr 11 Digital Races 0,4% sparade krafter i två sista starterna.

Avd 5 - Born Unicorn fälls inte omgångens andra spik, spela en tvilling med Beartime kan nog ge 25 ggr

Avd 6 - Armonero Roc svag favorit, här hoppas jag att den amerikanska sulkyn sätter extra fart på 10 Golden Guard 2%. Ständigt underskattad.

Avd 7 - Whos Who har aldrig varit nån favvohäst för mig här tror jag 12 CE Bello Romain är bäst efter ett lopp som gått i stenhårt tempo kommer han längst ut i banan och vinner enkelt.

Lycka till